آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان
کدخبر : 583933

پویش تامین مالی جمعی شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان با هدف تولید و فروش انواع میلگرد از بستر سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد آغاز شد .

به گزارش شماواقتصاد: سرمایه مورد نیاز این طرح 250 میلیارد ریال ودوره سرمایه گذاری 12ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح 10میلیون تومان و حداکثر 1.25میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری 14روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح  29درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع مبلغ تامین می باشد.

شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان با تولید سالیانه 300 هزار تن شمش فولاد و 700 هزار تن میلگرد با گریدها و سایزهای مختلف نقش مهمی در توسعه صنعت فولاد کشور ایفا می‌کند و با تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی به دنبال افزایش حضور خود در بازارهای جهانی و توسعه صادرات غیر نفتی استان و کشور است.

 شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان در سال‌های 1400 و 1401 به ترتیب درآمدی حدوداً 629 میلیارد تومان و 2,464 میلیارد تومان را رقم زده است که رشد قابل توجهی را در فروش نشان می‌دهد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.



مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: