حضور درخشان گهرزمین در نخستین رویداد‌ ملی صنعت دانش‌بنیان

برگزاری نخستین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با حضور مدیرعامل گهرزمین

برگزاری نخستین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با حضور مدیرعامل گهرزمین
کدخبر : 584056

نخستین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان صبح امروز با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت, علوم، تحقیقات و فناوری و امور اقتصاد و دارایی و ۵۰۰ شرکت معدنی‌و صنعتی از جمله شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش شماواقتصاد: در ابتدای این مراسم، فولادگر معاون وزیر صمت سیاستگذاری یکپارچه و انسجام بین‌بخشی، توانمندی مدیریتی، سرمایه‌گذاری، تمرکز بر شرکت‌های رشدیافته دانش‌بنیان، دیپلماسی اقتصادی و روابط بین‌الملل و مهاجرت نخبگان را بررسی کرد.

IMG-20230928-WA0014

وی نهادسازی، آسیب‌شناسی توسعه این بخش، راه‌اندازی دبیرخانه دائمی و تدوین بسته پیشرانه را مورد تاکید قرار داد. 

سیدمحسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس‌شورای‌اسلامی در نخستین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان نیز در این مراسم گفت: تبدیل اقتصاد به اقتصاد دانش‌بنیان؛ نیازمند حضور جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شبکه بانکی در این مسیر است.

گفتنی است در این رویداد که با حضور محمد محیاپور مدیرعامل شرکت معدنی‌و‌صنعتی گهرزمین برگزار شد.

IMG-20230928-WA0015

تفاهم‌نامه ای با عنوان «تولید نخستین نمونه دامپ تراک ۱۵۰ تنی الکتریکال» میان روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی ریاست جمهوری، عباس علی آبادی وزیر صمت و «محمد محیاپور» مدیرعامل شرکت گهرزمین به امضای طرفین رسید.

شایان ذکر است در این نشست، محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات‌عامل ایمیدرو و مدیران شرکت های گل گهر، چادرملو، ملی‌صنایع‌مس، فولاد خوزستان و فولاد‌مبارکه نیز حضور داشتند.

در نخستین رویداد صنعت دانش‌بنیان که با مشارکت ایمیدرو برگزار شد؛ مواردی در خصوص نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع‌معدنی برای شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شد.

همچنین از بسته تشویقی برای شرکت‌های دانش بنیان در این رویداد رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: