نهضت ملی مسکن | متقاضیان مسکن ملی

اخطار جدید برای متقاضیان نهضت ملی مسکن / درخواست واریز وجه بدون کلید خوردن پروژه!

اخطار جدید برای متقاضیان نهضت ملی مسکن / درخواست واریز وجه بدون کلید خوردن پروژه!
کدخبر : 585146

وزارت راه و شهرسازی صبح امروز با ارسال پیامک هشدار از متقاضیان نهضت ملی مسکن خواسته است آورده خود را به ۲۲۰ میلیون تومان افزایش دهند؛ این در حالی‌ست که تا کنون با گذشت بیش از دو سال هنوز پروژه نهضت ملی مسکن کلید نخورده است.

به گزارش شما و اقتصاد : دولت سیزدهم در حالی دو سال پیش روی کار آمد که بازار مسکن در خواب بود و ساخت و ساز نیز از اوایل دهه ۹۰ کاهش پیدا کرده و وارد روند رکودی شده بود.در همین هنگام بود که دولت رئیسی اقدامات دولت پیشین در زمینه مسکن را محکوم و اعلام کرد با راه‌اندازی پروژه‌ای حمایتی تحت عنوان نهضت ملی مسکن و بالا بردن تیراژ ساخت، مشکلات مربوط به این حوزه را کنترل می‌کند؛ اما حالا با گذشت بیش از دو سال حتی یک واحد هم از این پروژه تحویل داده نشده است. این در حالی است که عده‌ای از متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن وجه هم واریز کرده‌اند.

به این ترتیب در حالی که چشم امید قشر بزرگی از جامعه برای خانه‌دار شدن به این طرح حمایتی است، روند و زمان تحویل آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ارسال پیامک برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

البته این پایان ماجرای گرفتاری‌های مردم برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن نیست و مشاهدات حاکی از آن است که برخی متقاضیان با وجود اینکه پیشتر حدود ۱۶۰ میلیون تومان وجه نقد واریز کرده‌اند، صبح امروز با پیامک اخطار جدیدی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای واریز مواجه شده‌اند که بر اساس آن باید مبلغ ۶۰ میلیون تومان دیگر بپردازند!

این وزارتخانه اوایل مهرماه امسال نیز با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده بود در صورت عدم واریز ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر، از پروژه حذف خواهند شد. این پیامک برای آن دسته از متقاضیانی ارسال شده بود که تا پیش از آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان آورده واریز کرده‌ بودند.

متقاضیان واحدهای مسکونی می‌گویند با وجود آنکه تا کنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال طی چند مرحله برای پروژه نهضت ملی مسکن واریز کرده‌اند و هر از چند گاهی وزارت راه شهرسازی به فکر دریافت قسط جدیدی از آنان می‌افتد، اما هنوز پروژه آغاز نشده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: