خودروهای وارداتی | قیمت خودرو

حذف برخی از خودروها در سامانه یکپارچه | ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تا سه روز دیگر

حذف برخی از خودروها در سامانه یکپارچه | ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تا سه روز دیگر
کدخبر : 585174

با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه این دسته از محصولات، نام برخی از خودروها حذف شده است.

به گزارش شما واقتصاد : از امروز ثبت نام ۶ خودروی وارداتی جدید به مدت سه روز در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی انجام می شود. اما تا روز گذشته در کنار نام این خودروها، محصولات دیگری هم حضور داشتند که قرار بود تا از هفته آینده به فروش برسند. ولی می بینیم که دیگر نام خودروهای تویوتا، بستیون، سوزوکی و گک دیده نمی شود و برخی خودروها مانند جتا VS۵، چانگان CS۳۵ پلاس، دانگ فنگ شاین مکس و کیا سونت نیز در سامانه حضور ندارند.

هنوز مشخص نیست که چرا سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نام تعدادی از حذف کرده است. این احتمال وجود دارد که با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی جدید، قرار باشد تا تنها نام محصولات در حال عرضه نمایش داده شود. اما از سویی برخی احتمال می دهند که فروش سایر خودروهای وارداتی با چالشی مواجه شده باشد و وزارت صمت نتواند تا در زمان وعده داده شده، خودروهای دیگر را برای عرضه آماده کند.

از امروز فروش جتا VS۷، کیا سلتوس، هیوندای النترا، هیوندای کرتا، چانگان CS۵۵ پلاس و زوتی DL۵ در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با قیمت علی الحساب بدون عوارض، مالیات، شماره گذاری و… آغاز شده است و شرکت های ماموت خودرو، کوشا خودرو، KTL، سایپا و پارس خودرو عرضه اولیه این شش خودروی وارداتی جدید را انجام می دهند.

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده در وبسایت سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، موعد تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز کاری خواهد بود. در حال حاضر تنها چانگان CS۳۵ پلاس است که مجوز شماره گذاری را دریافت کرده و از چند هفته قبل تحویل آن به متقاضیان آغاز شده است. همچنین گفته می شود که بزودی محصولات فیات و نیسان هم برای حضور در سامانه آماده می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: