خودرو | قیمت خودروهای وارداتی

قیمت مفت این خودروهای وارداتی امروز در بازار خودرو | کاهش قیمت خودروهای وارداتی

قیمت مفت این خودروهای وارداتی امروز در بازار خودرو | کاهش قیمت خودروهای وارداتی
کدخبر : 585220

شورای رقابت بار دیگر برای تعیین قیمت خودروهای وارداتی تشکیل جلسه داد و قیمت زوتی DL5 را اعلام کرد.

به گزارش شما واقتصاد : قیمت خودروی زوتی DL۵ از سوی شورای رقابت مشخص شد. براساس اعلام اعضای شورای رقابت زوتی DL۵ باید با قیمت نهایی حدود ۸۲۶ میلیون تومان در سامانه یکپارچه فروش خودرو در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

با توجه به اینکه این خودروی وارداتی چینی در دسته خودروهای کراس اوور قرار می گیرد اعلام قیمت ۸۲۶ میلیون تومانی با توجه به قیمت های بازاری سایر خودروها، بخصوص خودروهای پرتقاضای داخلی چندان گران نخواهد بود. بررسی قیمت های بازاری خودرو نشان می دهد در بازه قیمت ۷۵۰ میلیون تا ۸۵۰ میلیون تومان شاهد هستیم که خودروهای مانند دنا با گیربکس اتوماتیک و تارا با گیربکس اتوماتیک قرار می گیرند. اما افرادی که در دور اول فروش خودروهای وارداتی از مسیر سامانه یکپارچه خودرو نام نویسی کرده و این شانس را داشتند تا نامشان از گردونه قرعه کشی خارج شود، می توانند زوتی DL۵ را با قیمت اعلامی شورای رقابت خریداری کنند. 

سامانه یکپارچه فروش خودرو برای محصولات وارداتی در چند روز اخیر بارگذاری ۶ محصول برندهای جهانی خودروساز را نهایی کرده و قیمت های علی الحساب این خودروها نیز اعلام شده است. البته مدیران سامانه یکپارچه فروش تاکید کردند قیمت های علی الحساب بعد از تعیین توسط اعضای شورای رقابت تبدیل به قیمت نهایی می شود. اعضای شورای رقابت در اولین گام به سراغ ارزان ترین خودروی عرضه شده از سوی مدیران طرح فروش خودروهای وارداتی رفته و قیمت نهایی آن را برای متقاضیان اعلام کردند. قیمت علی الحساب برای زوتی DL۵، ۷۷۰ میلیون تومان تعیین شده است.

آن طور که سامانه یکپارچه فروش خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده متقاضیان باید ۵۰ درصد قیمت های علی الحساب را به حساب شرکت وارد کننده واریز کرده تا بعد از واریز امکان عقد قرار داد برای آنها فراهم شود.  

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: