وام بازنشستگان | بازنشستگان

ثبت نام وام بازنشستگان به کجا رسید | مبلغ این وام چقدر است

ثبت نام وام بازنشستگان به کجا رسید | مبلغ این وام چقدر است
کدخبر : 585296

وام بازنشستگان یک نوع وام است که برای افرادی که بازنشسته شده‌اند و نیاز به مبلغی برای هزینه‌های روزمره یا دیگر نیازهای زندگی خود دارند، در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش شما واقتصاد : برای اخذ وام بازنشستگان، عموما لازم است شما داشتن پایان خدمت باشید و سابقه بیمه اجتماعی و حقوق بازنشستگی داشته باشید. موارد دیگری نظیر درآمد ماهانه و وضعیت اقتصادی شما هم ممکن است در اختیار گرفتن وام بازنشستگان تأثیر داشته باشد.

سایت ثبت نام برای دور سوم وام بیست میلیونی بازنشستگان کارگری باز نشده است.

بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از انتظار طولانی برای دریافت وام بیست میلیون تومانی انتقاد کردند. 

بازنشستگان می‌گویند: ظرفیت پرداخت به خصوص در تهران ناچیز است و مدتهاست در انتظار ثبت نام و دریافت وام هستیم. سهمیه‌ای که بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته‌اند به هیچ وجه کافی نیست.

این در حالیست که به گفته علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران، قرار بود تا پایان امسال به ۴۰ هزار بازنشسته تهرانی وام ۲۰ میلیونی پرداخت کنیم اما تاکنون وام برای کمی بیش از ۱۳ هزار بازنشسته پرداخت شده و هنوز سایت برای ثبت نام مرحله سوم وام بازنشستگان نیز باز نشده است.

او تاکید کرد: بیست میلیون تومان مبلغ بسیار ناچیزی‌ست و مشکل بازنشستگان را حل نمی‌کند؛ با این حال، در شرایط فعلی به نظر نمی‌رسد بتوانند به وعده‌ها در زمینه پرداخت وام عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: