پیام همدردی روابط عمومی فولاد هرمزگان در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونسیتی در غزه

پیام همدردی روابط عمومی فولاد هرمزگان در محکومیت  جنایت وحشیانه رژیم صهیونسیتی در غزه
کدخبر : 585436

أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلىٰ نَصرِهِم لَقَدیرٌ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست. (سوره حج آیه 39)

به گزارش شماواقتصاد: رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی در امتداد ۷۵ سال جنایت و اشغالگری، بار دیگر ماهیت پلید خود را نمایان کرد. جنایت تعمدی شب گذشته رژیم موقت صهیونیستی در بمباران بیمارستان و کشتار بیرحمانه بیش از ۱۰۰۰ نفر از کودکان و بیماران بی‌پناه، نشان داد اکنون وضع این رژیم کودک‌کش،از همیشه‌ تاریخ سیاه خود در افکار عمومی جهان بدتر و پرسش از دلیل پیدایش آن جدی‌تر است.

این جنایت خونبار در پیش چشم دولت‌های غربی و مستکبرین عالم رقم خورده و آن‌ها علاوه بر اینکه چشمان خود را روی این جنایت‌ها بسته‌اند، آشکارا از آن حمایت می‌کنند. 

بمبی که دیشب رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان منفجر کرد، درحقیقت به پایه‌های لرزان خود زده و اکنون مردم آزادی‌خواه در سراسر جهان از این جنایت به خروش آمده‌اند و این رژیم موقت از هر لحظه به پایان حیات منحوس خود نزدیک‌تر شده است.

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه و تسلیت به عموم آزادی‌خواهان جهان بالاخص رهبر معظم انقلاب، همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین ابراز می‌دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: