پیش بینی بورس | بازار سهام

آیا بورس شنبه ۲۹ مهر با رشد همراه است؟ | پیش بینی بورس برای شنبه

 آیا بورس شنبه 29 مهر با رشد همراه است؟ | پیش بینی بورس برای شنبه
کدخبر : 585496

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در آخرین روز هفته اخیر به بیشترین رقم هفته رشد کرد. سقوط میانگین ارزش معاملات خرد بورس به کانال 3 همت

به گزارش شما و اقتصاد : بازار بورس در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۳ درصد کاهش یافت. اما در آخرین روز کاری هفته، ارزش معاملات خرد به بیشترین رقم هفته رسید.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۳ هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۴۴ میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به ۳ هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان ریزش کرد.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد ۱۱ درصد رشد کرد و به ۴ هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۳ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۱۸۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۳ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد ملت بیشترین ارزش معاملات و نماد شستا بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه وبهمن، شستا، ثفارس، وبملت و فولاد بیشترین ارزش معاملات و وبهمن، شستا، دی، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز شستا در صدر جدول ارزش و حجم معاملات بود.

روز سه‌شنبه نیز نماد ونوین، شستا، ثپردیس، وبملت و خگستر بیشترین ارزش و نمادهای شستا، دی، وبملت، ونوین و وپارس بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای حفارس، ثفارس، ثشاهد، وبملت و فملی بیشترین ارزش معاملات و نمادهای حفارس، دی، فاذر، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: