تارا | قیمت خودرو

فروش فوق العاده تارا آغاز شد | قیمت و موعد تحویل خودروی تارا

فروش فوق العاده تارا آغاز شد | قیمت و موعد تحویل خودروی تارا
کدخبر : 585521

طرح فروش تارا مهر 1402 اعلام شد. این طرح فروش مختص متقاضیان سامانه یکپارچه وزارت صمت است که در اولویت‌بندی پاییز 1402 قرار دارند.

به گزارش شما واقتصاد : طرح فروش فوق العاده ایران خودرو تارا مهر ۱۴۰۲ توسط شرکت ایران خودرو ابلاغ شد. متقاضیانی که در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت، خودرو تارا اتوماتیک را انتخاب نموده‌اند می‌بایست از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ نسبت به تکمیل وجه در وب‌سایت این شرکت اقدام نمایند. لازم به ذکر است این طرح تا پنجشنبه، بیست و هفتم مهر ادامه خواهد داشت.

 

طرح فروش تارا مهر ۱۴۰۲

ایران خودرو فراخوان مرحله بیستم و دوم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو را برای خودروی تارا اتوماتیک اعلام کرد.

لازم به ذکر است که در این طرح فروش صرفا متقاضیانی امکان شرکت دارند که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده باشند، اسامی‌شان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 درج شده باشد و از طرف ایرانخودرو پیامک دریافت کرده باشند. این افراد می‌توانند برای این بخشنامه اقدام کنند.

تارا

متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه ۱۷ مهرماه لغایت روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ابلاغ این طرح در حالی است که ایرانخودرو در تحویل سفارشات قبلی تارا، خصوصا مدل دستی تاخیر زیادی داشته و این مسئله منجر به اعتراض مشتریان شده است.

 

طرح فروش تارا دستی مهر ۱۴۰۲

ایرانخودرو امروز جزئیات بخشنامه تارا دستی را نیز منتشر کرده است. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند. مهلت تکمیل وجه برای این محصول ۱۰روز و موعد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری است.

 

قیمت تارا اتومات و دستی در بازار

تفاوت قیمت محصولات در بازار آزاد با عرضه کارخانه بسیار زیاد است. در همین خصوص در ادامه می‌توانید قیمت روز بازاری تارا در دو مدل دستی و اتومات را ببینید:

 

نام تیپ

قیمت بازار (تومان)

تغییرات

دستی 654,000,000 -0.00%

اتومات 772,000,000 -0.00%

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: