خودرو | خودروی برقی

خبر جدید از واردات خودروهای خارجی | اعلام زمان واردات خودروی برقی

خبر جدید از واردات خودروهای خارجی | اعلام زمان واردات خودروی برقی
کدخبر : 585613

رئیس سازمان توسعه تجار اعلام کرد: روند واردات خودرو ادامه دارد و تنها محدود به این ٣٠ هزار دستگاه خودرو نیست، از آبان ماه نخستین محموله خودروهای برقی وارد کشور می‌شود و تا پایان سال در مجموع ۶٠ هزار خودرو وارد خواهد شد.

به گزارش شما واقتصاد : ضیغمی در جمع خبرنگاران درباره میزان واردات خودرو به کشور اظهارکرد: نخستین هفته گذشته انجام شد و در هفته جاری هم عرضه جدید و بعدی خودرو انجام خواهد شد. تمرکز ما در این مرحله بر روی عرضه خودروهایی است که در ایران هستند، هفته گذشته ٢ هزار خودرو عرضه شد و تا پایان هفته جاری بیش از ٢ هزار خودرو دیگر عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: البته از آنجایی که خودروها رزرو شده‌اند، افراد در رزرو می‌مانند که در ماه آینده خودروهایی که ثبت سفارش شده‌اند و بر روی آب مانده‌اند را تحویل دهیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: عرضه‌هایی که در هفته گذشته انجام شده امروز به‌دست شرکت‌ها می‌رسد و برای متقاضیان پیامکی ارسال می‌شود که پرداخت نصف مبلغ علی‌الحساب را انجام دهند تا قیمت نهایی و قطعی اعلام شود که در این هفته در این باره با شورای رقابت جلسه خواهیم داشت. تا در نهایت تا یک ماه آینده دعوتنامه کل مبلغ پرداخت شود و در یک ماه خودرو را به متقاضی تحویل دهند. فرآیند ثبت سفارش از شهریور ماه انجام شده و امیدوارم تا آذر تا دی ماه عرضه برای ٣٠ هزار نفری که ثبت نام کردند، انجام دهیم.

ضیغمی با بیان اینکه روند واردات خودرو ادامه دارد و تنها این ٣٠ هزار دستگاه خودرو نیست، افزود: از آبان ماه نخستین محموله خودروهای برقی وارد کشور می‌شود و تا پایان سال در مجموع ۶٠ هزار خودرو وارد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: