وام | تسهیلات بانکی

پرداخت وام اشتغال زایی ۱۵۰ میلیونی قرض‌الحسنه | وام فقط با یک ضامن

پرداخت وام اشتغال زایی ۱۵۰ میلیونی قرض‌الحسنه | وام فقط با یک ضامن
کدخبر : 585758

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی، گفت: به بانک‌ها اعلام کردیم وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغال‌زایی با معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان پرداخت شود.

به گزارش شما و اقتصاد : مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی، گفت: به بانک‌ها اعلام کردیم وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغال‌زایی با معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان پرداخت شود.به نقل از ایسنا، محمد نادعلی در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی که در بانک سپه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اعتبارسنجی افراد این موضوع می‌تواند متفاوت باشد.

 

وی افزود: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در جذب منابع و تسهیلات قرض‌الحسنه بسیار خوب بوده و در اغلب سال‌ها ۸۰ درصد منابع اشتغال‌زایی از سوی کمیته امداد جذب شده است.

 

۸۰۰هزار متقاضی، وام ازدواج و فرزند گرفتند

نادعلی با بیان اینکه متقاضیان وام‌های خُرد عملکرد خوبی در سیستم بانکی داشته‌اند، تأکید کرد: در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، معوقات بانکی کاهش می‌یابد و طبق آمار کمتر از ۱.۵ درصد این وام‌ها معوق می‌شود.

 

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۲۳ درصد تسهیلات پرداختی توسط نظام بانکی از نوع خُرد و ۷۹ درصد آن قرض‌الحسنه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: