لوازم خانگی | اموال تملیکی

۶۵ قلم کالا در حراج اموال تملیکی | حراج لوازم خانگی خارجی کلید خورد

65 قلم کالا در حراج اموال تملیکی | حراج لوازم خانگی خارجی کلید خورد
کدخبر : 586039

فروش انواع لوازم خانگی از امروز در چهل و سومین حراج خرده فروشی برخط سازمان و نوزدهمین حراج استان تهران آغاز می‌شود.

به گزارش شما واقتصاد : چهل و سومین حراج خرده فروشی برخط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با عرضه ۶۵ قلم کالای شامل لوازم خانگی از امروز در تهران آغاز شد. فروش انواع لوازم خانگی از امروز در چهل و سومین حراج خرده فروشی برخط سازمان و نوزدهمین حراج استان تهران آغاز می‌شود.

شرکت‌کنندگان از امروز تا روز دوشنبه( ۸ آبان) می‌توانند مشخصات و قیمت کارشناسی کالاها را مشاهده کنند.

متقضایان از روز دوشنبه می‌توانند قیمت‌های پیشنهادی را ارائه کنند. ضمن اینکه شرکت در حراج‌های سازمان برای عموم به خصوص کارمندان دولت آزاد است.

علاقمندان برای شرکت در این حراج می‌توانند از امروز (۵ آبان) با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کنند و در زمان اعلامی ارائه پیشنهاد خود را ثبت کنند.

آن‌طور که پایگاه خبری حیات گزارش داده، حسن خالقی - مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی - با بیان اینکه تاریخ ارائه پیشنهاد در این حراج خرده‌فروشی از ۸ صبح تا ۸ شب روز دوشنبه ۸ آبان است و متقاضیان کالاها می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام و ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

خالقی با تاکید بر اینکه این حراج مختص استان تهران است، ادامه داد: همچنین شرکت در حراج های سازمان برای عموم به خصوص کارمندان دولت آزاد است.

 در این حراج کالاهایی از قبیل لوازم خانگی برقی، صوتی تصویری، تجهیزات شست و شو، نظافت و... موجود است.

خالقی با بیان اینکه همه کالاها در سایت قابل رویت است، گفت: امکان بازدید این کالاها در زمان ارائه پیشنهاد میسر نیست؛ ولی در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل کالا، کالا به صورت دقیق چک شده و تحویل مشتریان می‌شود.

به گفته خالقی، از مزایای این سامانه، می‌توان به این موارد اشاره کرد: نخست آنکه کارمندان دولت می‌توانند در این حراج شرکت کنند و منعی برای شرکت آنها در این حراج نیست. دوم آنکه، افراد برای ثبت نام در این حراج، نیازی به امضای الکترونیکی و توکن ندارند.

نکته سوم اینکه، کلیه فرایندهای مالی این سامانه به صورت الکترونیکی و آنلاین است و ودیعه های افرادی که در این حراج برنده نشوند، به صورت خودکار پس از بازگشایی به حساب افراد عودت می‌شود.

 

کالاها فاقد گارانتی است

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کالاها فاقد ضمانت نامه است؛ کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت برای بازدید متقاضیان با مشخصات و تصاویر به نمایش درآمده است.

گفتنی است؛ متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌ توانند روز دوشنبه ۸ آبان با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، برای کالاها پیشنهاد قیمت کنند. در این دوره کالاهایی از جمله ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، همزن، خردکن، سشوار، اتو و سایر موارد حراج می ‌شود.

از خرداد امسال با راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط، تاکنون ۴۲ حراج خرده فروشی برگزار شده که در آن بیش از یک ‌هزار قلم کالا با ارزشی بالغ بر هفت میلیارد تومان به فروش رسیده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: