صندوق ذخیره فرهنگیان | فرهنگیان

(صندوق بازنشستگی) سخنگوی سازمان معلمان به قالیباف هشدار داد

(صندوق بازنشستگی) سخنگوی سازمان معلمان به قالیباف هشدار داد
کدخبر : 586083

سخنگوی سازمان معلمان ایران از بی اطلاعی و تناقض گویی رئیس مجلس پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان ابراز تاسف کرد.

به گزارش شما واقتصاد : محمد داوری در گفت و گو با سخن معلم در واکنش به اظهارات محمد باقر قالیباف رئیس مجلس گفت: واقعا جای تاسف است که آقای قالیباف ریاست مجلس و مدیریت جلسه ای که برنامه هفتم توسعه در آن بررسی می شود را بر عهده دارد و در مورد یکی از بخش های آن که مربوط به حقوق یک میلیون و هفتصد هزار فرهنگی بازنشسته و شاغل مالک دارائی های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که با احتساب اعضای خانواده جمعیتی حدودا ده میلیونی را تشکیل می دهند آنقدر سطحی و متناقض سخن می گویند به ایشان لازم است گفته شود جناب آقای قالیباف خواهشا از کارشناسان مشورت بگیرید!

ریشه مشکلات صندوق ذخیره تناقض های ماهیتی و مدیریتی است که اینگونه ورودهای غیرقانونی و غیرکارشناسی و غیرمسئولانه نه تنها گره گشا نیست بلکه کلاف سردرگم مسائل صندوق را پیچیده تر می کند.

مجلس می خواهد لطف کند تبصره ۶۳ قانون برنامه دوم را به یک قانون دائمی تبدیل کند و دولت را موظف کند بدهی قانونی به صندوق را بپردازد.

سایر موارد در اختیار مجلس نیست و این موسسه کاملا خصوصی است و دارای اساسنامه قانونی است و در آستانه سی سالگی به بلوغی رسیده است که نیاز به دایه نداشته باشد و اعضا بی تردید مهربان تر از سایر افراد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: