شیائومی | گوشی هوشمند

گوشی هوشمند | خرید این گوشی‌ها شما را متضرر می‌کند | آپدیت این گوشی‌ها پایان یافت

گوشی هوشمند | خرید این گوشی‌ها شما را متضرر می‌کند | آپدیت این گوشی‌ها پایان یافت
کدخبر : 586119

شیائومی با عرضه‌ی خانواده‌ی پوکو X۳ توانست بخشی از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده را در اختیار بگیرد. این گوشی یکی از پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۲۰ به‌شمار می‌رود و در جا‌هایی مثل ایران هنوز هم دست مردم دیده می‌شود.

به گزارش شما واقتصادشیائومی می‌گوید سه گوشی پرفروش سال ۲۰۲۰ هیچ به‌روزرسانی دیگری دریافت نخواهند کرد. شیائومی با عرضه‌ی خانواده‌ی پوکو X۳ توانست بخشی از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده را در اختیار بگیرد. این گوشی شیائومی یکی از پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۲۰ به‌شمار می‌رود و در جا‌هایی مثل ایران هنوز هم دست مردم دیده می‌شود.

در همان سال، شیائومی Mi ۱۰T و شیائومی Mi ۱۰T پرو دو قاتل پرچمدار چینی‌ها بودند که با گلکسی S۲۰ FE ۵G رقابت می‌کردند. این دو گوشی هم از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی به‌شمار می‌آروند.

کاربری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) فهرست گوشی‌های شیائومی را که دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت نخواهند کرد، اعلام کرد. سه گوشی پوکو X۳، شیائومی می ۱۰ تی و می ۱۰ تی رو در این لیست حضور دارند.

قیمت گوشی شیائومی می ۱۰ پرو، پردازنده پرچمدار و نمایشگر ۱۲۰ هرتز، آن را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ در چین و برخی از بازار‌ها تبدیل کرده بود. قیمت گوشی برند‌های دیگر با این مشخصات، بیشتر از می ۱۰ تی پرو بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: