ایران خودرو | بازار خودرو

ایران خودرو | آغاز پیش فروش ایران خودرو در آبان ماه | شرایط ثبت نام در پیش فروش

ایران خودرو | آغاز پیش فروش ایران خودرو در آبان ماه | شرایط ثبت نام در پیش فروش
کدخبر : 586126

جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه دو خودروی داخلی تارا و آریسان آغاز شده است.

به گزارش شما واقتصاد : پیش فروش ایران خودرو یکی از قطب های خودروسازی ایران است که در کنار سایپا پرتیراژترین خودروهای تولید داخل را عرضه می کند. انواع پژو شامل پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و پژو پارس و دنا، رانا، سورن و تارا از خودروهای محبوب ایران خودرو هستند. محصولات ایران خودرو به نسبت محصولات سایپا قیمت بالاتری دارند. ایران خودرو در سالهای جدید از خودروهای جدیدی رونمایی کرده است. تازه ترین خبر درباره ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه دو خودروی داخلی تارا و آریسان آغاز شده است. موعد تحویل خودروها نیز ۱۵،۲۰ و ۹۰ روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط فروش ایران خودرو در آبان را بخوانید. 

 

شرایط پیش فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

به نوشته اقتصادآنلاین، متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح ثبت نام وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شرکت کنند. فروش فوق العاده آریسان ، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک استعلام خواهد شد. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام قبلی در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت است.

 

شرایط ثبت نام تارا بدون قرعه کشی

برای ثبت نام تارا دستی پلاس باید ۵۸۰میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنید. موعد تحویل تارا دستی 1402 نیز ۱۵ روزه اعلام شده است. مهلت فروش فوق العاده ایران خودرو برای این محصول تا ۱۳آبان ماه است.

 

لینک ثبت نام پیش فروش ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سایت ثبت نام تارا و آریسان نشانی اینترنتی ذکر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: