وام‌های خرد | وام اشتغال

اخبار وام | وام ۳۰۰ میلیونی برای این افراد | جزئیات بیشتر از ثبت نام وام۳۰۰ میلیونی

اخبار وام | وام 300 میلیونی برای این افراد | جزئیات بیشتر از ثبت نام وام300 میلیونی
کدخبر : 586188

ظاهرا وام اشتغال برای مددجویان افزایش پیدا کرده و به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش شما واقتصاد : تسهیلات بانکی نام‌های متعددی دارند و ممکن است به عنوان وام‌های مخصوص به هر منظور خاص دیگری نیز شناخته شوند. وزیر اقتصاد با بیان اینکه یکی از نارضایتی‌ها مربوط به نحوه پرداخت وام‌های خرد است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی رسماً ابلاغ کند که در سقف وام‌های خرد بانک‌ها با فوریت این نیاز را برآورده کنند.

همچنین وزیر اقتصاد از افزایش وام اشتغال مددجویان کمیته امداد به ۳۰۰ میلیون تومان، خبر داد.

وزیر اقتصاد درباره درخواست کمیته امداد برای افزایش سقف تسهیلات اشتغا‌لزایی اعضای این کمیته از ۱۵۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان گفت: افزایش این تسهیلات به ۳۰۰ میلیون تومان را در شورای پول و اعتبار مطرح می‌کنیم.

احسان خاندوزی در نشست تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی، اظهارکرد: نرخ بیکاری بهار امسال به ۸.۲ درصد رسیده بود که در تابستان بازهم کاهش یافت؛ چنین رقمی همزمان با افزایش نرخ مشارکت در سال‌های قبل نداشتیم و این همسویی خیلی امیدوارکننده است.

وی گفت: سیاست‌های ناظر بر ایجاد رونق در عرصه کلان اقتصادی، سیاست‌های تسهیل کسب و کار‌ها و سیاست‌های تحریک اشتغال و تامین مالی کاریابی و… از مهم‌ترین سیاست‌هایی است که موجب کاهش نرخ بیکاری و افزایش مشارکت می‌شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد تسهیلات پرداختی کمیته امداد با نظارت‌های پسینی به هدف رسیده است، افزود: به جهت کمیت نیز تلاش دولت و مجموعه دستگاه‌های مالی این بوده که تعداد واحد‌هایی که تامین مالی شده‌اند را افزایش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: