قیمت گوشی | گوشی سامسونگ

قیمت گوشی| مقدار بودجه لازم برای خرید گوشی سامسونگ | گوشی های اقتصادی سامسونگ کدامند

قیمت گوشی| مقدار بودجه لازم برای خرید گوشی سامسونگ | گوشی های اقتصادی سامسونگ کدامند
کدخبر : 586225

گوشی‌های سامسونگ همیشه طرفداران سرسخت خود را دارند به‌طوری‌که آن‌ها اکثرا حاضر نیستند برند دیگری را برای تهیه گوشی همراه خود خریداری کنند. باتوجه‌به افزایش سرسام‌آور قیمت موبایل در چند ماه اخیر کاربران به دنبال گوشی‌هایی هستند که کیفیت و کارایی قابل‌قبولی داشته و نیاز آنان را در زمینه عکاسی با موبایل و اجرای بازی‌های سرگرم‌کننده رفع کند و علاوه بر این‌ها قیمت مناسبی هم داشته باشند.

به گزارش شما و اقتصاد : گوشی سامسونگ یکی از برندهای بسیار محبوب است.گوشی سامسونگ با طراحی زیبا در میان رقبای خود خودنمایی میکند.گوشی سامسونگ به دلیل رنج قیمت هایش مناسب همه است.در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف بهترین گوشی‌ سامسونگ تا ۱۲ میلیون تومان را معرفی می‌کند:

۱ـ گوشی موبایل سامسونگ GalaxyA۳۴ مدلSM-A۳۴۶EZKEMEA

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش ۱۱ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان است. حافظه داخلی این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رَم ۸ گیگابایت است. این گوشی‌همراه دو سیم‌کارت بوده و سایز صفحه نمایش آن ۶.۶ اینچ است. کیفیت دوربین پشت این موبایل سه گانه ۴۸ مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن ۱۳ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مقاومت آن در برابر آب تا عمق یک متری و به مدت ۳۰ دقیقه اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت و قیمت مناسب آن رضایت دارند. همچنین برخی عنوان کرده‌‌اند که این گوشی برای بازی‌های سنگین گزینه 

۲ـ گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A۳۲ ۴G ۱۲۸/۶GB

قیمت این محصول ۱۰ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان است و ۱۸ ماه گارانتی دارد. حافظه داخلی این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رَم آن ۶ گیگابایت است. این گوشی همراه دو سیم کارته بوده و سایز صفحه نمایش آن ۶.۴ اینچ است. کیفیت دوربین پشت این دستگاه ۶۴ مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن ۲۰ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن به خط و خش و شکستگی و همچنین به شارژ سریع آن اشاره کرد. نظر کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند متغیر بوده؛ برخی از قدرت باتری و کیفیت دوربین آن رضایت بالایی دارند و برخی دیگر کیفیت آن را متوسط می‌دانند.

۳ـ گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A۳۳.۵G

قیمت این محصول ۱۰ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان است و ۱۸ ماه گارانتی دارد. حافظه داخلی این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رَم آن ۶ گیگابایت است. این گوشی همراه دو سیم کارته بوده و سایز صفحه نمایش آن ۶.۴ اینچ است. کیفیت دوربین پشت این دستگاه ۴۸ مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن ۱۳ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن در برابر آب تا عمق یک متری اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت و قیمت مناسب آن و همچنین از شارژ سریع باتری آن رضایت دارند.

گوشی-سامسونگ-کاماپرس

۴ـ گوشی موبایل سامسونگSM-A۵۴۶E/DS مدل Galaxy A۵۴

قیمت این محصول ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است و ۱۸ ماه گارانتی دارد. حافظه داخلی این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رَم آن ۸ گیگابایت است. این گوشی‌همراه دو‌سیم‌کارته بوده و صفحه نمایش آن ۶.۴ اینچ است. کیفیت دوربین پشت این دستگاه سه گانه ۵۰ مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن ۳۲ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن در مقابل آب و گردوغبار اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت دوربین آن رضایت بالایی داشته و این گوشی را مناسب بازی‌های سنگین نیز می‌دانند.

۵ـ گوشی سامسونگSM-A۳۴۶E/DSN مدل Galaxy A۳۴

قیمت این محصول ۱۲ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان است. حافظه داخلی این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رَم آن ۸ گیگابایت است. این گوشی‌همراه دوسیم‌کارته بوده و صفحه نمایش آن ۶.۶ اینچ است. کیفیت دوربین پشت این محصول ۴۸ مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن ۱۳ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت شارژ سریع و مقاومت آن دربرابر آب و گردوغبار اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت بالا و قیمت مناسب آن رضایت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: