ایزوایکو رکورد تعمیرات غول پیکرها را شکست

ایزوایکو رکورد تعمیرات غول پیکرها را شکست
کدخبر : 586257

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با تعمیر نفتکش 113 هزار تنی ظرف مدت 15 روز با بالاترین کیفیت، رکورد تعمیرات این نوع شناورها را شکست.

به گزارش شماواقتصاد: نفتکش ۱۱۳ هزار تنی خارجی که با پرچم و مالک خارجی از میان ایران، عمان و دوبی، کشور ایران و درای داک ایزوایکو را جهت انجام تعمیرات انتخاب کرده بود صبح امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲  این مجتمع صنعتی را ترک کرد.
ایزوایکو.jpg2

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو عنوان کرد:این کشتی از نوع کشتی های غول پیکر افرامکس است که همکاران ما در رقابت با کشورهای جنوبی خلیج فارس مثل دوبی و امارات موفق به پذیرش شدند و خوشبختانه کارهای اجرایی این شناور به نحو احسنت انجام شده است.

ضربی افزود این اولین بار است در ایزوایکو و کشور که یک شناور با این اندازه و حجم کار در مدت 15 روز مورد بازسازی و تعمیرات قرار میگیرد.
ایزوایکو.

به گفته مدیرعامل ایزوایکو تعمیراتی که در این کشتی صورت گرفته از نوع تعمیرات پیشرفته موتوری بوده که علاوه بر تعمیرات سازه ای و سایر تعمیرات مورد نیاز شناور، دو عدد از سیلندرهای شناور نیز مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفتند.
IMG_1839

سلمان ضربی در ادامه بیان داشت یکی از سیاست های تیم مدیریتی ایزوایکو ورود به بازارهای بین المللی در جهت ارزآوری برای کشور است و ما در تلاشیم که نه تنها از خروج ارز جلوگیری کنیم بلکه زمینه های ارزآوری برای کشور را فراهم و تقویت کنیم. و باوجود اینکه ما در گذشته چندین شناور خارجی پذیرش کردیم، این شناور میتواند دریچه ای باشد برای ورود به بازارهای بین المللی.
DJI_0123

مدیرعامل ایزوایکو افزود در تماسهای تلفنی که با دفتر امارات مالک شناور داشتم نمایندگان شرکت از کیفیت و سرعت کار رضایت کامل داشتند و ما امیدوار هستیم با رضایتی که حاصل شده بتوانیم کشتی های بیشتری از این خط کشتیرانی جذب کنیم.

بنا بر گفته های مدیرعامل ایزوایکو برنامه کاری و تعمیراتی گروه های شناوری ایزوایکو تا پایان سال تکمیل است و امروز بالای ۹۵ درصد ظرفیت تعمیراتی این مجتمع بزرگ صنعتی تکمیل است.

مدیر تعمیرات این پروژه افزود در این شناور ۱۸۲۰۰ متر سند بلاست و رنگ آمیزی طی ۸ روز انجام شد و ۲۰ تن تعمیرات سازه ای، سرویس تمامی شیرآلات موتورخانه و تعویض ۳۰۰ متر لوله در سایزهای مختلف از ۴ تا ۱۴ اینچ از بخشی از کارهایی بود که در این مدت انجام شده است.

کاپیتان هادی نصیری ناظر دریایی این شناور غول پیکر ضمن تشکر و قدردانی از تمامی پرسنل ایزوایکو بخصوص عوامل درای داک ایزوایکو، از دقت بالا و روند انجام کارها در ایزوایکو ابراز رضایت کرد.
DJI_0097

مهندس علی ادهمی مدیر فنی شرکت مالک شناور نیز از سرعت و هماهنگی در انجام کارها و همچنین اهمیت به ایمنی در کار تشکر کرد و افزود بالا بردن سرعت  کارها به نحوی که بتوان کار 22 روزه را ظرف مدت 15 روز انجام داد نیازمند دقت و هماهنگی بالایی دارد که این موضوع به وضوح در کار مهندسان و پرسنل ایزوایکو قابل لمس و مشاهده بود.

در پایان کاپیتان ارشد این نفتکش، کاپیتان یوری گفت: خیلی خوشحالم که در یارد شما حضور دارم و باید در مورد حرفه ای بودن و سرعت کاری که در این درای داک انجام شد بگویم کاری که قرار بود در 22 روز انجام شود 15 روزه به پایان رسید که این در کنار رعایت ایمنی و هماهنگی واقعا بی نظیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: