قیمت مسکن | خرید مسکن

اخبار اقتصادی| قیمت مسکن در پونک سر به فلک کشید | یک واحد ۶۵ متری در پونک چند؟

اخبار اقتصادی| قیمت مسکن در پونک سر به فلک کشید | یک واحد ۶۵ متری در پونک چند؟
کدخبر : 586371

اگر قصد خرید خانه در منطقه پونک را دارید برای دیدن قیمت ها این گزارش را بخوانید

به گزارش شما و اقتصاد : در چند سال اخیر قیمت مسکن بسیار افزایش یافته است بطوری که وقتی آگهی های قیمت مسکن را نگاه میکنی به خوبی تورم را احساس میکنی. در چند ای چند ماه قیمت مسکن دچار نوساناتی بوده است. قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران باهم متفاوت است که در این گزارش قیمت مسکن در منطقه پونک را بررسی میکنیم.

محله پونک به دو بخش تقسیم می‌شود که بخشی در منطقه ۵ و بخشی دیگر در منطقه ۲ تهران واقع شده است. امکانات تجاری و رفاهی و امکان دسترسی راحت به سایر نقاط شهر باعث شده که این محله گزینه‌ای مناسب برای تهیه مسکن در تهران باشد.

پونک از محلات قدیمی و محبوب در شمال غرب تهران است که دسترسی بسیار خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد. محله آرام و دنج پونک دارای آب و هوای بسیار مطلوبی است و با محلاتی مثل جنت‌آباد، حصارک و سیمون بولیوارهمسایه است. درحال‌حاضر قمیت آپارتمان ۶۵ متری در پونک حدودا از ۴ تا ۹ میلیارد تومان است.

در این گزارش به بررسی قیمت مسکن در محله پونک تهران خواهیم پرداخت.

آپارتمان ۶۵ متری کلید نخورده در پونک

یک آپارتمان ۶۵ متری نوساز در پونک ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان‌گذاری شده است. این آپارتمان ساخت ۱۴۰۲ و کلید نخورده است. ساختمانی که این واحد یک در طبقه هفتم آن قرار گرفته است دارای امکانات کامل از جمله ۴ لاین آسانسور نفربر به همراه آسانسور بار مجزا، پارکینگ، انباری سالن اجتماعات، سالن بدنسازی دوربین مداربسته و آب و برق اضطراری است.

آپارتمان ۶۵ متری دو خواب در پونک

یک واحد آپارتمان ۶۵ متری دو خواب در پونک ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان ساخت ۱۳۸۸ است و به تازگی به طور کامل بازسازی شده است. واحد مد نظر در طبقه سوم این ساختمان پنج طبقه قرارداد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس اشاره کرد. این واحد همچنین بسیار خوش نقشه و نورگیر است و از سالن مربعی شکل و قابل چیدمان بهره می‌برد.

آپارتمان ۶۵ متری خوش نقشه در پونک

یک آپارتمان ۶۵ متری ساخت ۱۳۹۲ در پونک با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی پونک و در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته است. از امکانات این ساختمان می‌توان به پارکینگ، آسانسور، انباری و اشاره کرد. این آپارتمان یک خواب، همچنین دارای ویو و نقشه خوب است.

آپارتمان ۶۵ متری نورگیر در پونک

یک واحد آپارتمان ۶۵ متری نورگیر در پونک ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این ساختمان در سال ۱۳۷۷ ساخته شده و درحال‌حاضر کاملاً بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است. واحد ذکر شده دارای یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری سندی است. واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است.

آپارتمان ۶۵ متری یک خواب در پونک

یک واحد آپارتمان ۶۵ متری یک خواب در پونک با قیمت ۴ میلیارد و ۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان بسیار خوش نقشه و نورگیر است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ سندی و انباری سندی برخوردار است. آپارتمان در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و واحد مد نظر در طبقه دوم آن قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: