ثبت نام خودرو | محصولات سایپا

اخبار خودرو| ثبت نام فروش ویژه محصولات سایپا با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد | شرایط و لینک

اخبار خودرو| ثبت نام فروش ویژه محصولات سایپا با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد | شرایط و لینک
کدخبر : 586446

طبق اطلاعیه سایپا این طرح برای متقاضیان عادی و جوانی جمعیت است.

به گزارش شما و اقتصاد : محصولات سایپا به تازگی قیمت گذاری جدید شده اند. محصولات سایپا از نظر ظاهری به همه ثلایق نزدیک است.بعضی از محصولات سایپا با استاندارد ۸۵ گانه به روز شده اند.در ادامه نحوه ثبت نام برای محصولات سایپا را ببینید.

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی با عرضه خودروی ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه به‌‍روز شده است. متقاضیان ثبت نام ساینا میتوانند تقاضای خود برای تحویل این خودرو را در قالب طرح پیش فروش و فروش فوری ثبت کنند. زمان تحویل فروش فوق العاده سایپا ۳۰ روزه و پیش فروش تیرماه ۱۴۰۳ است. متقاضیان فروش فوری ساینا اس باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۳۰ میلیون تومان پرداخت کنند و متقاضیان طرح پیش فروش سایپا نیز باید نصف مبلغ یعنی ۱۶۵ میلیون تومان را به حساب سایپا واریز کنند.

اینا s بدون قرعه کشی

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.)

۲ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.

۳ – شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً باید متعلق

به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۴ – شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۵ – کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان

تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.

لینک ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام ساینا s بدون قرعه کشی می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۲

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند از ۹ آبان به سایت خرید اینترنتی سایپا مراجعه کنند. گفتنی است ثبت نام سایپا در این دوره مربوط به متقاضیان عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. متقاضیانی که در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام ساینا در سامانه یکپارجه اقدام کردند و اولویت ایشان تابستان ۱۴۰۳ تعیین شده است می‌توانند برای تکمیل مراحل اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: