وام قرض الحسنه طرح مهربانی | وام ۳۰۰ میلیونی

وام ۳۰۰ میلیونی بدون سود دریافت کنید | جزئیات بیشتر از وام بدون سود

وام 300 میلیونی بدون سود دریافت کنید | جزئیات بیشتر از وام بدون سود
کدخبر : 586484

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات طرح «مهربانی» را دارند. این تسهیلات در کمترین زمان ممکن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش شما واقتصاد : افرادی که خواهان وام قرض الحسنه طرح مهربانی هستند حتما باید در یکی از شعب بانک ملی حساب مخصوص این وام قرض‌ الحسنه طرح مهربانی را افتتاح کنند. ضمنا به منظور دریافت این تسهیلات باید حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد. مشتریان برای سپرده گذاری دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند، بلکه کافی است از طریق سامانه بام نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مذکور سودی ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. با توجه به میزان سپرده گذاری، مدت زمان بازپرداخت متفاوت است اما در کل از ۶۰ ماه بیشتر نمی‌شود.

لازم به ذکر است افراد با ارائه یک ضامن رسمی مورد پذیرش بانک امکان دریافت این وام را دارند. در صورتی که به هر دلیلی شخص امکان دریافت این تسهیلات را پیدا نکند یا از دریافت آن صرف نظر کند، می‌تواند امتیاز دریافتی را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد.

بانک ملی طی شش ماهه نخست امسال چقدر وام ازدواج پرداخت کرده است؟

بانک ملی علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی مختلف، همواره در پرداخت وام‌های تکلیفی نیز پیشگام دیگر بانک‌ها حرکت می‌کند. این بانک براساس گزارش اعلامی بانک مرکزی، در نیمه نخست سال جاری در زمینه پرداخت وام ازدواج بین شبکه بانکی کشور پیشتاز بوده است. طبق آمار موجود، این مجموعه تا پایان شهریورماه سال جاری 79 هزار و 328 فقره وام برای متقاضیان تسهیلات ازدواج پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: