وام بازنشستگان | بازنشستگان

اخبار بازنشستگان| پرداخت وام بازنشستگان آغاز شد | چگونگی دریافت وام بازنشستگان

اخبار بازنشستگان| پرداخت وام بازنشستگان آغاز شد | چگونگی دریافت وام بازنشستگان
کدخبر : 586497

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد : وام بازنشستگان هر ساله برای این عزیزان در نظر گرفته میشود مبلغ وام بازنشستگان امسال ۲۰ میلیون است که با اینکه مبلغ وام بازنشستگان بسیار ناچیز است بازهم صف ها طولانی در انتظار این وام بازنشستگان هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: یکی از خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی در کنار پرداخت بموقع مستمری ماهانه به بازنشستگان ارائه می‌دهد، تسهیلاتی است که برای رفع مشکلات در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و در سال جاری، رقم این تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

تسهیلات بانکی به امکان اعطای وام‌ها یا خطوط اعتباری توسط بانک‌ها به افراد و شرکت‌ها اشاره دارد. این تسهیلات می‌توانند به منظور تأمین نیازهای مالی، خرید مسکن، تجارت، یا سرمایه‌گذاری اختصاص یابند. بانک‌ها به عنوان منابع اصلی تأمین تسهیلات مالی در اقتصاد نقش دارند و نرخ بهره و شرایط تسهیلات مهمی در تصمیم‌گیری افراد و کسب‌وکارها برای استفاده از این خدمات می‌باشند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

میرهاشم موسوی گفت: یکی از خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی در کنار پرداخت بموقع مستمری ماهانه به بازنشستگان ارائه می‌دهد، تسهیلاتی است که برای رفع مشکلات در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و در سال جاری، رقم این تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

دیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این مرحله خبر داد و افزود: با احتساب این پرداختی‌ها، از ابتدای امسال جمعاً ۱۵۷ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور پرداخت شده است.

موسوی گفت: در مرحله چهارم پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، ۴۰ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد. در این مرحله ثبت‌نام این افراد که مشکل بانکی نظیر معوقه یا مسدودی حساب نداشته و واجد شرایط بوده‌اند، توسط کانون‌های بازنشستگی در سامانه ثبت نهایی شده بود. این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده و پیامک آن هم برای بازنشستگان ارسال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: