قیمت نفت | نرخ نفت

اخبار انرژی| قیمت نفت کاهشی شد | تغییرات امروز قیمت نفت

اخبار انرژی| قیمت نفت کاهشی شد | تغییرات امروز قیمت نفت
کدخبر : 586536

در معاملات امروز بازارهای جهانی نفت قیمت و هر بشکه نفت 86.89 دلار فروخته شد.

به گزارش شما و اقتصاد : قیمت نفت بر اکثر بازارها تاثیر میگذارد.عوامل تاثیر گذار بر قیمت نفت تنش هادر منطقه از عوامل دیگر تاثیرگذار بر قیمت نفت تغییرات قیمت نفت اوپک است.

قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی تغییر چندانی نداشت، اما با فروکش کردن نگرانی در مورد کشیده شدن جنگ به سایر کشورهای غرب آسیا، در مسیر دومین هفته کاهشی دارد.

هر بشکه نفت برنت با 4 سنت افزایش 86.89 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 16 سنت افزایش 82.62 دلار معامله شد.

هر 2 شاخص نفتی روز پنج‌شنبه بیش از 2 دلار افزایش قیمت ثبت کردند اما در مسیر ثبت کاهش حدود 4 درصدی قرار دارند.

فعالیت کارخانه‌های چین در ماه اکتبر به طرز غیرمنتظره‌ای کاهش یافت. آمار اداره آمار ملی این کشور نشان داد، شاخص مدیران خرید در ماه اکتبر به 49.5 کاهش یافته است.

از طرفی، گزارش وزارت کار آمریکا امروز بعد از ظهر منتشر خواهد شد که نشان می‌دهد بازار کار این کشور رو به کاهش دارد و رشد سالانه دستمزدها کمترین میزان در 2 سال و نیم اخیر است. چنین گزارشی فدرال رزرو را متقاعد خواهد کرد که نیازی برای افزایش بیشتر نرخ بهره نیست.

بانک مرکزی آمریکا روز چهارشنبه نرخ بهره این کشور را تغییر نداد اما بانک مرکزی انگلیس آن را در بالاترین رقم 15 سال گذشته نگه داشت.

با این حال، نگرانی‌های ژئوپلتیکی در مرکز توجه است زیرا نیروهای اسرائیل در روز پنج‌شنبه شهره غزه، بزرگ‌ترین شهر نوار غزه را دور زدند. اما رزمندگان مقاومت با حملات زیرزمینی در مقابل آنها مقاومت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: