رتبه‌بندی معلمان | حقوق معلم

افزایش حقوق معلمان اتفاق می‌افتد؟

افزایش حقوق معلمان اتفاق می‌افتد؟
کدخبر : 586615

به گزارش شما واقتصاد :معلمان در انتظار طرح رتبه‌بندی معلمان میباشند. با مشخص شدن تکلیف این طرح ابهامات حقوق معلمان بر طرف می‌شود. طرح رتبه‌بندی معلمان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه‌بندی معلمان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت. 

یک فرهنگی بازنشسته از همدان به اطلاعات گفت: تیتر خبری با عنوان «حقوق نجومی این معلمان خبرساز شد» در سایت آنلاین روزنامه اطلاعات توجهم را جلب کرد و متوجه فاصله فاحش حقوق معلمان کشورمان با دیگر کشورها شدم که واقعاً باعث تأسف است. در چنین شرایطی عده‌ای کمی ساعات کار معلمان و نیز تعطیلات تابستانی را امتیازات خوبی برای آنان می‌دانند، اما به دشواری تدریس و حقوق ناچیز معلمان توجه نمی‌کنند. ای کاش این‌گونه مطالب مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

لطفا نکته‌ها، گلایه‌ها، پیشنهادها، اخبار، تصاویر و گزارش‌های خود از محل زندگی یا شغل‌تان را اینجا برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی، به نام خودتان در سایت، روزنامه و شبکه‌های اجتماعی «اطلاعات» منتشر کنیم.

مطالبات شما در صورت امکان، پیگیری و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: