سهام عدالت متوفیان | سهام عدالت

ویدئو | بررسی مراحل دریافت سهام عدالت متوفیان

ویدئو | بررسی مراحل دریافت سهام عدالت متوفیان
کدخبر : 586897

در قدم اول حتما یکی از وراث باید سجامی شده باشد.

به گزارش شما واقتصاد : چه زمانی و از چه طریقی سهام عدالت متوفیان را میتوان انتقال داد. این سوال کسانی است که سهام عدالت متوفیان را دارند. حال یک سامانه برای انتقال سهام عدالت متوفیان راه اندازی شده است. سامانه میراث به منظور تقسیم هوشمند و انتقال دارایی متوفیان سهام عدالت به وراث تهیه شده و هم اکنون ۸ شرکت کارگزاری به صورت برخط به این سامانه میراث دسترسی دارند و سایر کارگزاری‌های بورسی نیز در حال اضافه شدن به سامانه میراث هستند.

با کد سجام وارد سامانه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir میشه و بالا سمت چپ روی منوی استعلام نوبت پرونده متوفی کلیک میکنه با وارد کردن کدملی، تاریخ تولد و تاریخ فوت متوفی ، زمان تشکیل پرونده مشخص می شود T امکان پیگیری پرونده از طریق بخش "استعلام وضعیت پرونده" هم هست. 

 در صورت تائید زمان تشکیل پرونده، متقاضی می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر کارگزاری‌های منتخب نسبت به ارائه مدارکی که اینجا اومده باید اقدام کنند. 

 پس از مراجعه و تائید مدارک، پرونده توسط کارگزاری در سامانه سپرده‌گذاری ثبت و با تائید این سازمان سهام مورد نظر بین وراث تقسیم میشود. که نتیجه از طریق پیامک به اطلاع وراث میرسه سود انباشته شده سهام عدالت که متوفی دریافت نکرده است نیز ابتدای سال ۱۴۰۳ بین وراث تقسیم خواهد شد. 

 دقت کنید که مراقب کلاهبرداری ها هم باشید و روی هیچ لینکی از طریق پیامک کلیک نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: