قیمت خودرو | بازار خودرو

اخبار خودرو| آخرین قیمت خودرو در بازار | با این مبلغ میتونی پراید مدل ۱۵۱ بخری

اخبار خودرو| آخرین قیمت خودرو در بازار | با این مبلغ میتونی پراید مدل ۱۵۱ بخری
کدخبر : 586947

قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد را در این گزارش ببینید.

به گزارش شما و اقتصاد : قیمت خودرو همچنان در حال تغییر است. قیمت خودرو بی ربط به نرخ دلار نیست.همچنین واردات خودرو نیز روی قیمت خودرو تاثیر میگذارد.قیمت خودرو را در بازار امروز ببینید.

 بر اساس معاملات انجام شده دیروز پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات کمی همراه بوده و بعضی از خودرو‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشته اند.

yn-ad

همچنین براساس مشاهدات میدانی قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، نسبت به دیروز با تغییرات کمی همراه بوده است.

قیمت پراید در بازار آزاد از ابتدای سال ریزش سنگینی را ثبت کرده است و در روز‌های اخیر نیز این کاهش قیمت خودرو ادامه داشته است. بر این اساس قیمت پراید صفر ۱۴۰۱ مدل ۱۵۱ SE از ۲۹۵ میلیون به ۲۵۷ میلیون تومان رسیده است که به معنای ریزش ۳۸ میلیونی طی اردیبهشت ماه تا کنون است. همچنین قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۵۱ SE سال ۱۴۰۰ در مدت گفته شده ۳۰ میلیون ریخته است. قیمت خودرو پراید ۱۱۱ صفر نیز امروز ۳۴۰ میلیون است.

بر اساس قیمت خودرو‌های کارکرده، قیمت پراید صندوقدار کارکرده سال ۸۶ با ۴۷۰هزارکیلومتر به ۱۲۴ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پراید دست دوم ۱۳۱ سال ۹۶ نیز ۲۳۵ میلیون شده است. قیمت پراید ۱۱۱ کارکرد سال ۹۰ نیز ۱۶۵ میلیون تومان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: