وام مسکن | تسهیلات مسکن

اخبار اقتصادی| وام مسکن ۳۵۰ میلیون تومانی برای این افراد | آخرین جزییات از وام مسکن

اخبار اقتصادی| وام مسکن ۳۵۰ میلیون تومانی برای این افراد | آخرین جزییات از وام مسکن
کدخبر : 586997

آخرین خبرها از وام مسکن ۳۵۰ میلیونی را در این گزارش بخوانید.

به گزارش شما و اقتصاد: پرداخت وام مسکن به واجدین شرایط جزو برنامه بانک ها است. متقاضیان برای گرفت وام مسکن بایستی ابتدا فرایند ثبت نام را انجام دهند.در ادامه در مورد وام مسکن ادامه این گزارش را بخوانید.

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی هنوز به بانک ها ابلاغ نشده است.

برنامه‌های پرداخت وام روستایی می‌تواند بر نوسازی خانه‌های روستایی تاثیر بسزایی داشته باشد. این وام‌ها می‌توانند به روستاییان در بهبود شرایط زندگی و زیبایی‌بخشی به دور و بر کمک کنند. با دریافت وام روستایی، روستاییان می‌توانند مستقر شده و ساختمان‌های خود را بازسازی و تجدید نظر کنند. این عمل نه تنها منجر به بهبود ایمنی و بهداشت خانه‌ها می‌شود، بلکه امکان استفاده از تجهیزات تازه و به روزرسانی شده را نیز برای ساکنان فراهم می‌کند. در نتیجه، به طور کلی، برنامه‌های پرداخت وام روستایی می‌تواند به بهبود زیرساخت‌های روستایی و رشد اقتصادی آنها کمک کنند.

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان روستایی متوقف شده است و در حال پیگیری برای پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان روستایی هستیم.به گفته معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هنوز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به بانک ها ابلاغ نشده و منتظر مصوبه و ابلاغ آن به بانک مرکزی هستیم.

او می‌گوید: با پرداخت این تسهیلات روند ساخت وساز در روستاها توسعه می یابد و از سوی دیگر شاهد افزایش نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی هدف گذاری ۲۰۰ هزار واحدی برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی به اتمام رسیده و بسیاری از متقاضیان جدید منتظر دریافت این تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: