وام قرض الحسنه | وام ۳۰۰دمیلیونی

اخبار اقتصادی| پرداخت ۳۰۰ میلیون وام قرض الحسنه توسط بانک ملی| شرایط دریافت وام قرض الحسنه طرح مهربانی

اخبار اقتصادی| پرداخت ۳۰۰ میلیون وام قرض الحسنه توسط بانک ملی| شرایط دریافت وام قرض الحسنه طرح مهربانی
کدخبر : 587005

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در طرح«مهربانی ملی» می توانند با میانگین کارکرد حساب و ضامن معتبر تا سقف 300 میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

به گزارش شما و اقتصاد: متقاضیان واجد شرایط وام قرض الحسنه می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه (اشخاص حقیقی و حقوقی) به صورت حضوری در شعب بانک و به صورت غیر حضوری از طریق سامانه بام و با ارائه یک ضامن معتبر برای دریافت این وام اقدام کنند.

این طرح امتیازی است و با احتساب میانگین کارکرد حساب از یک تا ۱۲ ماه سپرده گذاری، امکان دریافت این وام با کارمزد ۴ درصد و با بازپرداخت شش تا ۶۰ ماهه برای متقاضیان فراهم است.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام در صورت تمایل به افتتاح حساب به صورت غیر حضوری می توانند با وارد شدن به سامانه بام قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) را انتخاب و نسبت به افتتاح این حساب اقدام کنند و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • امید

    خیلی خنده داره، رفتم پرسیدم برای اینکه وام ۳۰۰ میلیونی بگیری باید ۶۰۰ میلیون سپرده بذاری تو بانک

  • ناشناس

    امروز رفتم بانک گفتم من 40 تومان وام مهربانی میخوام برای عمل کردن پام مسؤل وام در بانک ملی شهر پرند با لحن خیلی بدی گفت اول صد میلیون تومان حساب باز کن گفتم من حساب دارم میگه نه حساب طرح مهربانی جداس 6 ماه صد میلیون میمونه بعد شما 50 میلیون وام می‌گیرید من موندم وقتی من صد میلیون پول دارم چرا 6 ماه پولمو بخوابونم که 40 تومن پول بگیرم با کلی سود بانکی خب مگه عقلم کمه انگشت به دهن موندم جریان چیه چرا کسی این کار بی منطق رو انجام بده این کجاش طرح مهربونیه تورو خدا اگه کسی میدونه اين چه جور وامیه اعلام کنید ما هم بفهمیم