قیمت خودرو | بازار خودرو

اخبار خودرو| آغاز حراج ۴۰۰ دستگاه خودرو با شرایط ویژه| فصت محدود تا این تاریخ

اخبار خودرو| آغاز حراج ۴۰۰ دستگاه خودرو با شرایط ویژه| فصت محدود تا این تاریخ
کدخبر : 587260

شرایط ویژه حراج خودرو در مدت محدود برای اطلاعات بیشتر این گزارش را مشاهده کنید.

به گزارش شما و اقتصاد: قیمت خودرو همچنان در حال تغییر است. قیمت خودرو بی ربط به نرخ دلار نیست.همچنین واردات خودرو نیز روی قیمت خودرو تاثیر میگذارد.قیمت خودرو را در بازار امروز ببینید.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۴۰۰ دستگاه انواع خودروهای سنگین و سواری، ماشین آلات سنگین و کشنده خارجی و داخلی در مزایده سراسری فوق العاده به شماره ۵۸۳ این سازمان عرضه شد.

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

 

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

 

سید عبدالمجید اجتهادی روز چهارشنبه اظهار داشت: این تعداد دستگاه خودرو در ۲۴ استان به مزایده گذاشته شده است. علاقمندان تا ۳۰ آبان ماه می‌توانند جهت بازدید از خودروها به انبارهای این سازمان در استان‌ها مراجعه و پیشنهاد قیمت ارائه کنند.

 

وی افزود: شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت انجام می‌شود و روز پنجم آذرماه مرحله رمزگشایی با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار و نتایج به برندگان اعلام خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه قیمت پایه کارشناسی این تعداد خودروها، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است، گفت: بیشترین تعداد خودروها از سوی استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خوزستان و قم عرضه شده است.

 

اجتهادی خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و سازمان اموال تملیکی می‌توانند با مشاهده فهرست خودروها و ماشین‌آلات، محل بازدید را انتخاب و در مزایده شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: