سهام عدالت | ارزش سهام عدالت

اخبار اقتصادی| ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

اخبار اقتصادی| ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
کدخبر : 587274

جزییات ارزش سهام عدالت را در این گزارش شما و اقتصاد ببینید.

به گزارش شما و اقتصاد: سهام عدالت مثل یارانه است که دولت نهم تصمیص گرفت از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار شود. دولت عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران دانست. بنابر طرح سهام عدالت بخشی از سهام شرکت‌های دولتی معین است.جزییات سهام عدالت را در این گزارش ببینید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه با ۷۱۹۱ واحد کاهش همراه شد، ارزش سهام نیز ۰.۷ درصد کاهش داشت.

 

 شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با افت ۶ هزار و ۶۵۵ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۹ هزار واحد قرار گرفت. حرکت بازار سرمایه امروز نیز مانند روزهای گذشته کم رمق آغاز به کار کرد.

 

شاخص کل بورس با ۶ هزار و ۶۵۵ واحد افت همراه شد، اما شاخص کل هم وزن با رشد ۹۴ واحدی همراه شد و در ارتفاع ۷۰۲ هزار واحدی ایستاد.

 

طی معاملات امروز نمادهای حکشتی و اخایر بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد، فارس، وبملت، فملی و وغدیر بیشترین اثر منفی را بر بورس امروز گذاشتند.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۶۱۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹۷ هزار و ۸۰۶ تومان معادل ۰.۷ درصد کاهشی شد. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۳۷۱ تومان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: