خودروهای وارداتی | سامانه یکپارچه خودرو

اخبار خودرو | خبر مهم برای متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه

اخبار خودرو | خبر مهم برای متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه
کدخبر : 587464

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد: سه مدل جدید از خودروهای وارداتی به لیست هشت خودروی عرضه شده اخیر افزوده شدند.

به گزارش شما واقتصاد : عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از امروز وارد دور چهارم ثبت نام شد. متقاضیان مرحله اول خودروهای وارداتی که در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده‌اند، از امروز (شنبه) به مدت سه روز فرصت دارند که سه اولویت مورد نظر خود را از میان هشت خودروی وارداتی عرضه شده در این دوره از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، انتخاب کنند. 

حال بر اساس اعلام مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو ها سه خودروی جدید وارداتی به این هشت خودرو اضافه شده و بر این اساس متقاضیان اکنون می‌توانند از بین ۱۱ محصول، سه اولویت مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

طبق آخرین اصلاحیه صورت گرفته، خودروی جتا VS۷ و جتا VS۵ با قیمت قطعی در مبادی ورودی و ونوسیا Big V (V-Online) با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به هشت محصول قبلی اضافه شده است.

حال متقاضیان می‌توانند از بین ۱۱ محصول زیر سه اولویت مورد نظر خود را با دقت بر اینکه ترتیب چینش اولویت‌ها حائز اهمیت است، انتخاب کنند.

مهلت ثبت درخواست متقاضیان تا پایان روز دوشنبه (۲۹ آبان ماه) ادامه خواهد داشت و اگر متقاضیان در این دور از ثبت نام حضور پیدا نکنند می بایست تا دور بعدی ثبت نام منتظر بمانند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: