کارکنان دولت | حقوق کارمندان

سوپرایز دولت برای گروه | حقوق این افراد کاملا افزایش یافت

سوپرایز دولت برای گروه | حقوق این افراد کاملا افزایش یافت
کدخبر : 587539

به اعتقاد برخی فعالان حوزه کار، به بهانه پرداختهای جدید در قالب مناسبتهای مختلف عملا افزایش حقوق کارمندان دولت کلید خورده است.

به گزارش شما واقتصاد ‌: حدود ۲ هفته از ابلاغیه تازه سازمان اداری و استخدامی برای پرداخت پاداش یک میلیون تومانی به کارکنان دولت در مناسبت های ملی و مذهبی میگذرد.به مناسبت هر یک از اعیــاد مذهبی و روزهای خــاص، به کارکنان دولت یک میلیون تومان پاداش پرداخت می شود.

بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان اداری و اســتخدامی بر مبنای بخشــنامه معاون اول رئیس جمهور، به مناسبت هر یک از اعیــاد مذهبی و روزهای خــاص، به کارکنان دولت یک میلیون تومان پاداش پرداخت می شود.

نیمه آبان ماه اصلاح پرداخت های مناسبتی و رفاهی در مصوبه ضوابط اجرایی مزایای جانبی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس سازمان اداری و استخدامی به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ شده بود.

لازم به ذکر است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جریان امضای مصوبه مــزد ۱۴۰۲به نمایندگان کارگری در شــورای عالی کار متعهد شد که اگر در طول سال، حقوق کارمندان افزایش یافت، نسبت به افزایش دستمزد کارگران نیز اقدام شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این موضــوع مصداق افزایش حقوق کارمندان دولت میباشد؟ در این صورت بایستی منتظر افزایش حقوق کارگران هم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: