تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | کدام مدارس دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است ؟

تعطیلی مدارس | کدام مدارس دوشنبه 13 آذر 1402 تعطیل است ؟
کدخبر : 588254

به علت تداوم آلودگی هوا در برخی شهرها ، پیش بینی میشود.فردا 13 آذر مدارس برخی مناطق تعطیل شوند. . جدیدترین خبرها درباره تعطیلی مدارس را بخوانید.

به گزارش شما و اقتصاد : مدارس ابتدائی و متوسطه اول تهران در روز یکشنبه ۱۲ آذر تعطیل است، اما با توجه به تشدید آلودگی تا روز چهارشنبه احتمال تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ نیز وجود دارد. 

با توجه به تداوم آلودگی هوا ،  در برخی شهرها و کلان شهر های بزرگ، پیش بینی می شود، مدارس برخی از مناطق کشور تعطیل و غیر حضوری برگذار شود. در این مقاله جدیدترین خبر درباره تعطیلی مدارس را بخوانید.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

با توجه به تعطیلی شنبه مدارس تهران در روزهای گذشته، تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس تهران به دلیل تشدید شاخص آلودگی هوا اعلام نشده است.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

طی روزهای آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است که باعث افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای تهران، کرج و اصفهان می‌شود.

سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در غرب سواحل به‌ویژه گیلان و برخی مناطق اردبیل بارش‌ پیش‌بینی شده است.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

دوشنبه(13 آذر) مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه بدلیل شرایط آلودگی هوا غیر حضوری است.

 

 

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:
با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و مقاطع دبستان و متوسطه اول استان به غیر از طالقان اظهار کرد: این تصمیم با توجه به استقرار جو پایدار، روند افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا اتخاذ شده است.
 

 این خبر تکمیل می شود...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: