وام بدون کارمزد | وام ۳۰۰ میلیونی

ویدئو | دریافت وام صفر درصد تا سقف ۳۰۰ میلیون و با یک ضامن

ویدئو | دریافت وام صفر درصد تا سقف 300 میلیون و با یک ضامن
کدخبر : 588643

چجوری برای دریافت وام صفر درصد تا سقف 300 میلیون و با یک ضامن اقدام کنم؟ برای فهمیدن این قضیه در ادامه ویدئو را مشاهده کنید.

به گزارش شما واقتصاد : بعد از افتتاح حساب آنلاین توی بانک رسالت یه پیامک براتون میاد و وارد سامانه ی ام رسالت میشید و درخواست وام بدون کارمزد اعضا رو میزنید شماره حسابتون رو وارد میکنید یه بیمه عمر ۲۰ هزار تومانی و هزینه زیرساخت رو به صورت نقدی یا قسطی پرداخت میکنید ( هزینه زیرساخت بر مبنای مبلغ وام مشخص میشه ) میرید برای امضای قرارداد و بعد از ۲ روز وام برای شما واریز میشه ؛ الان کسانی که از طریق ام رسالت اقدام کنن در اولویت هستند. 

دو نکته منفی این وام ، یکی اعتبارسنجیشه که خب خیلی سخته و یکی هم تهیه سفته الکترونیک که خیلی از مشتریان باهاش مشکل دارن

توی اعتبارسنجی رسالت مشتریان سه گروه میشن ، متناسب که یک ضامن میخواد ؛ کاملا متناسب بدون ضامن با سفته الکترونیک و ممتاز که هیچی ضمانتی نمیخواد. 

کسانی که امتیاز وام رسالت رو میفروشن هزینه زیادی به بهانه های مختلف از شما میگیرن و ریسک کلاهبرداری داره حتی شنیدم سیم کارت هم باید به اسم خودتون بگیرید و در اختیار اینها بگذارید که اصلا صحیح نیست ، اگر فرد آشنا و مطمئنی دارید و از طریق پیشخوان بانک انتقال اعتبار انجام میشه مشکلی نیست و از نظر بانک هم قانونی هست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: