وام | دریافت وام

ویدئو | با این روش خیلی ساده وام بگیرید

ویدئو | با این روش خیلی ساده وام بگیرید
کدخبر : 588719

توی شرایطی که بانکها خیلی سخت و یا فقط با سپرده گذاری چند ماهه وام میدن ، یکی از راههای دریافت وام استفاده از نئوبانک ها است.

به گزارش شما واقتصاد : توی شرایطی که بانکها خیلی سخت و یا فقط با سپرده گذاری چند ماهه وام میدن ، یکی از راههای دریافت وام استفاده از نئوبانک ها یا به بیان ساده همون بانکهای آنلاینه ، قبلا در مورد ویپاد صحبت کرده بودیم و گفتیم که زیرمجموعه بانک پاسارگاد هست و برای دریافت وام های خرد مناسبه و حالا با افزایش سقف وامدهی گزینه جذاب تری برای افتتاح حساب و دریافت وام شده است. 

 حالا چجوری از وام جدید ویپاد استفاده کنم ؟ اپلیکیشن ویپاد رو دانلود میکنید و ثبت نام تون رو انجام میدید ، ادمین پیج میربانکی که ثبت نام کرد بعد از ۳ روز کارتش هم اومد ، حالا شما با ایجاد میانگین ۳۰ میلیونی و با کسب امتیاز ظرف ۴۵ روز میتونید ۳۰ میلیون وام بدون ضامن بگیرید پول خودتون هم قابل برداشت هست. 

 اگر بخوایم با شرایط بانکها مقایسه کنیم ، هر چند مبلغش کمتره ، ولی خیلی زودتر از بانکها میتونید معادل معدل حساب وام بگیرید. 

بانکهای قرض الحسنه حداقل ۵ ماه بعد از ایجاد معدل اصل مبلغ رو وام میدن و توی بانکهای دیگه هم حدقل ۴ تا ۱۲ ماه باید معدل ایجاد کنید تا معادل اون معدل حسابتون وام بدن

یه بخشی هم ویپاد داره به نام تسهیلات پشتوانه که بر اساس رفتار مالی و بازپرداخت به موقع ، به صورت پلکانی مبلع وام شما بالاتر میره که جدولش رو داخل اپلیکیشن به صورت شفاف میتونید ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: