تسهیلات مسکن

افزایش تسهیلات مسکن در سال آینده

افزایش تسهیلات مسکن در سال آینده
کدخبر : 588780

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ تسهیلات مسکن در سال آینده افزایش می‌یابد تا روند ساخت و ساخت به مشکل نخورد.

به گزارش شما اقتصاد؛ محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی از نهضت ملی مسکن به عنوان طرح بلندمدت برای حل مشکل مسکن در کشور گفت: قانون ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال یک تحول جدی در زمینه ساخت مسکن به شمار می‌آید که در استان یزد به صورت جدی در حال انجام است.

او با تأکید بر اینکه در استان یزد مشکل زمین نداریم، اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه ساخت واحدهای آپارتمانی زیاد است و مردم خصوصا جوانان توانایی بازپرداخت قسط‌های آن را ندارند، به سمت خانه‌های ویلایی رفتیم.

این نماینده مردم در مجلس از افزایش مبلغ تسهیلات مسکن در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات بسیار خوبی برای زیرساخت‌های مسکن در استان جذب شده که به دنبال جذب مبالغ بیشتری هستیم.

جوکار، صاحبان صنایع و معادن را به مشارکت در ساخت مسکن کارگری فراخواند و ادامه داد: استان یزد به دلیل وجود صنایع و معادن با مهاجرت زیادی از سایر استان‌ها مواجه است و بر این اساس شاهد افزایش اجاره و قیمت مسکن هستیم.

او خاطرنشان ساخت: صاحبان صنایع و معادن می‌توانند به شیوه‌های مختلف نظیر تهیه وسایل ساخت و ساز و دریافت هزینه آن به صورت قسطی از کارگران در این طرح یاری گر باشند.

جوکار درباره چگونگی ساخت مسکن در طرح نهضت ملی گفت: زیرساخت‌های اصلی زمین فراهم شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا مابقی آن از سوی افراد تکمیل شود. زیرساخت‌ها به گونه‌ای است که خانواده‌ها می‌توانند طبقه دوم را در این واحدها بسازند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: