وام | وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه | چه کسانی مشمول وام ۳۰۰ میلیونی می شوند ؟

وام قرض الحسنه | چه کسانی مشمول وام 300 میلیونی می شوند ؟
کدخبر : 588863

در زیر شرایط دریافت وام 300 میلیونی از بانک سرمایه را میخوانید.

به گزارش شما و اقتصاد: یکی از انواع وام ها،  وام قرض الحسنه است. وام قرض الحسنه دقیقاً در مقابل رباء قرار دارد. وام قرض الحسنه، وامی بدون سود و با کارمزد کم است. وام قرض الحسنه یکی از انواع وام ها می باشد. بانک های مختلف وام قرض الحسنه ارائه می دهند. دریافت وام قرض الحسنه شرایط مختلفی دارد.

 

شرایط دریافت وام از بانک سرمایه

مشتریان بانک سرمایه که مایل به رفع کمبود نقدینگی خود برای خرید انواع کالاها و محصولات هستند، امکان درخواست برای وام قرض الحسنه طرح «نسیم سرمایه» را دارند. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا افتتاح کنند. پس از افتتاح حساب لازم است حداقل به مدت سه ماه میانگین حساب ایجاد شود. در چنین حالتی مشتری می‌تواند با پشتوانه اعتبار شغلی و ضامن رسمی وام مذکور را دریافت کند. همانطور که گفته شده این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد. تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت وام و بنا به تشخیص بانک این امکان را دارند اصل و سود پول را طی ۴۸ ماه بازگردانند.

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان است. کل سود تسهیلات به ۳۰ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

منبع : سلام نو 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: