قیمت خودرو | بازار خودرو

اخبار خودرو| قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد | تغییرات قیمت خودرو +جدول

اخبار خودرو| قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد | تغییرات قیمت خودرو +جدول
کدخبر : 588950

قیمت خودرو امروز، شنبه 18 آذر 1402 بدون تغییر، هفته را آغاز کرد و بازار تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برد. البته احتمال می‌رود که تغییرات جزئی از ساعات آینده آغاز شود.

به گزارش شما و اقتصاد: قیمت خودرو همچنان در حال تغییر است. قیمت خودرو بی ربط به نرخ دلار نیست.همچنین واردات خودرو نیز روی قیمت خودرو تاثیر میگذارد.قیمت خودرو را در بازار امروز ببینید.

قیمت خودرو امروز، شنبه، ۱۸ آذر ۱۴۰۲، کار خود را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد و با شروع دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است.

 

وضعیت بازار طوری گزارش می‌شود که به دلیل افزایش قیمت درب کارخانه خودروهای داخلی و افت قیمت آن‌ها در بازار، اغلب متقاضیان خودرو اقدام به انصراف از خرید یا فروش حواله خودروی خریداری شده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که بازار خودرو در حال حاضر در رکود سنگین و کمبود شدید تقاضا به سر می‌برد.

 

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

 

کوییک اتوماتیک R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر با ۴۵۴ میلیون تومان قابل خریداری است.

 

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از ماه‌های گذشته در محدوده ۵۸۰ الی ۵۹۰ میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو امروز با همان نرخ ۵۸۵ میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

 

سمند سورن پلاس بنزینی که از سدان‌های پرفروش بازار محسوب می‌شود تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با قیمت ۵۸۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

پژو پارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۴۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز خبری از تغییرات قیمتی نیست.

 

آریزو ۵ توربو جدید سدان نسبتاً اقتصادی مدیران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته ندارد و با یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسیده است.

 

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی شرکت ایران خودرو است که با همان قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومانی روز گذشته به فروش می‌رسد.

 

فردا T۵ کراس‌اوور مونتاژی شرکت فردا محسوب می‌شود که نوسان چندانی در بازار ندارد. فردا T۵ امروز نیز تغییری ندارد و با نرخ یک میلیارد و ۳۹۰ معامله می‌شود.

 

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره کراس‌اوور محبوب بهمن موتور به شمار می‌رود که در روزهای گذشته تغییرات چندانی نداشت و امروز نیز با همان قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز اظهار کرد: هفته گذشته چهار محصول روسی لادا در کشور رونمایی شد که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار شوند. به نظر می‌رسد که با آمدن این خودروها به ایران، مردم قدر خودروهای چینی را بیشتر بدانند، چرا که از لحاظ کیفی و مشخصات فنی در سطح بسیار پایینی قرار دارند و در گروه محصولات اقتصادی رده‌بندی می‌شوند.

 

وی ادامه داد: بهتر است که دید پیش‌بینی را از یک هفته فراتر بالاتر ببریم. زیرا بازار خودرو شبیه به بازار بورس شده و با توجه به ریزش شدیدی که تجربه کرد، می‌توان گفت که دیگر کسی جرعت سرمایه‌گذاری در این بازار را ندارد. بنابراین کمتر کسی سراغ بازار خودرو می‌رود و با توجه به این تقاضای پایین، احتمالاً قیمت خودروها نیز برای مدتی در همین سطح باقی بماند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: