سهام عدالت

هشدار به دارندگان سهام عدالت

هشدار به دارندگان سهام عدالت
کدخبر : 588969

مدیر کل حراست سازمان خصوصی سازی از انتشار گسترده پیام جعلی واریز سود سهام عدالت و ارسال لینک‌هایی به منظور کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش شماواقتصاد: سید محمدرضا هاشمی‌نیا، مدیر کل حراست سازمان خصوصی سازی به ارسال گسترده پیام واریز سود سهام عدالت به شهروندان از طریق سرشماره‌های نامعلوم و جعلی عنوان اشاره کرد و عنوان کرد که این سرشماره‌ها به هیچ وجه متعلق به سازمان خصوصی‌سازی نیست و این افراد، زمانی که خانواده‌ها از طریق عابر بانک اقدام به دریافت سود می‌کنند نسبت به خالی کردن حساب آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل حراست سازمان خصوصی سازی همچنین به گزارش‌های کلاهبرداری متعددی اشاره کرد که با همکاری پلیس فتا، موفق به شناسایی آنها شده‌اند. او همچنین تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از سایت‌های زرد با انتشار مطالب غیر واقعی در راستای بالابردن بازدید خود، به این موضوع دامن می‌زنند که در صورت مشاهده با این سایت‌ها نیز برخورد می‌شود.

به گفته هاشمی‌نیا شهروندان اطلاعات مورد نیاز خود را پیرامون سود سهام عدالت و تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان فقط از طریق خبرگزاری‌ها معتبر، رسانه‌های رسمی و پرتال سازمان خصوصی‌سازی دنبال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: