شب یلدا | عیدی بازنشستگان

اخبار اقتصادی| واریز یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومانی برای این افراد تا قبل از شب یلدا

اخبار اقتصادی| واریز یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومانی برای این افراد تا قبل از شب یلدا
کدخبر : 588972

رئیس سازمان بورس با بیان این‌که مرحله اول سود سهام عدالت تا شب یلدا واریز می‌شود در مورد رقم واریزی گفت: افرادی که سهام ۵۰۰هزارتومانی دارند ۶۰۰هزار تومان و افراد دارای سهام یک‌میلیون‌تومانی دو برابر این رقم سود می‌گیرند.

به گزارش شما و اقتصاد: رئیس سازمان بورس با بیان این‌که مرحله اول سود سهام عدالت تا شب یلدا واریز می‌شود در مورد رقم واریزی گفت: افرادی که سهام ۵۰۰هزارتومانی دارند ۶۰۰هزار تومان و افراد دارای سهام یک‌میلیون‌تومانی دو برابر این رقم سود می‌گیرند.

 

گفتگو با رییس سازمان بورس درباره واریزی شب یلدا

سوال: راجع به آخرین خبر از پرداخت سود سهام عدالت اگر ممکن است بفرمایید چه تعداد شرکت الان سود سهام عدالت را پرداخته‌اند و چه تعداد پرداخت نکردند؟

 

عشقی: ما در سال جاری هم بر اساس مصوبه شورای عالی بورس سود سهام عدالت را به صورت متمرکز توسط شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی پرداخت خواهیم کرد در دو مرحله پرداخت خواهد شد این سود مرحله اولش انشاالله تا پایان همین آذر ماه تا شب یلدا ما سعی می‌کنیم که مرحله پرداخت سود سهام عدالت را داشته باشیم.

 

سوال: عددش را هم بفرمایید؟

 

سوال: افزایشی هم نداشته است؟

 

عشقی: با توجه به پیگیری‌هایی که همکاران ما دارند می‌کنند یک بخش دیگری از سود شرکت‌ها را که دریافت کنیم به این مبلغ اضافه خواهد شد.

 

سوال: یعنی قطعی نیست هنوز؟

 

عشقی: این عدد قطعی نیست باید محاسبه شود دیگر.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: