قیمت مرغ | بازار مرغ

مرغ سهمیه بندی می شود| پیش بینی قیمت مرغ برای شب یلدا

مرغ سهمیه بندی می شود| پیش بینی قیمت مرغ برای شب یلدا
کدخبر : 589071

باز هم قیمت‌ها در حال رکوردشکنی هستند؛ پس از رکوردشکنی‌های قیمت گوشت قرمز در زمستان سال گذشته، حال نوبت به پرواز قیمت مرغ رسید

به گزارش شما و اقتصاد: قیمت مرغ در سبد خانوار اهمیت خاصی دارد. در مورد قیمت مرغ پیش بینی هایی شده است.قیمت مرغ در مناطق مختلف کشور متفاوت است.قیمت مرغ را در این گزارش بررسی میکنیم.

گوشت مرغ به عنوان اصلی‌ترین منبع پروتئینی سبد غذایی مردم، در ماه‌های پایانی سال قبل به نسبت سایر موادغذایی کمترین نوسان را تجربه کرد؛ حتی در مقطعی قیمت مرغ به پایین‌تر از نرخ مصوب رسید​

 

قیمت هر کیلو گوشت مرغ در ابتدای هفته ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که این عدد در روزهای پایانی هفته با افزایش به ۱۰۰ هزارتومان رسیده است. قیمت مرغ در سطح بازار حدود ۱۰۰هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

 

رصد بازار نشان می‌دهد قیمت هر کیلو گوشت مرغ در ابتدای هفته ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که این عدد در روزهای پایانی هفته با افزایش ۲.۴ درصدی به ۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

 

گفتنی است هفته نخست آبان قیمت هر کیلو گوشت مرغ ۷۸ هزار تومان بود که این عدد در هفته دوم با افزایش حدود ۵ درصدی به ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

 

مرغ سهمیه بندی شد؟ 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: وزارت جهاد کشاورزی وعده داده مشکل صف‌های میادین برای مرغ حل می‌شود و در سطح شهر هم قیمت پایین می‌آید. حداکثر ۳ مرغ با قیمت کیلویی ۷۶ هزار تومان در میادین به مردم تحویل داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: