زیبا بروفه | همسر زیبا بروفه

پست جگرسوز زیبا بروفه برای سالگرد شوهرش | زیبا بروفه دل مردم را لرزاند

پست جگرسوز زیبا بروفه برای سالگرد شوهرش | زیبا بروفه دل مردم را لرزاند
کدخبر : 589125

زیبا بروفه به مناسبت سالگرد فوت همسرش اینستاگرامش را بروز کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: زیبا بروفه به مناسبت سالگرد فوت همسرش اینستاگرامش را بروز کرد. زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 شهریور 1354 در تهران متولد شد.

 

زیبا بروفه

 

ازدواج زیبا بروفه

زیبا بروفه یکی از هنرمندانی است که در سالهای جوانی زندگی مشترکش را آغاز کرد و حدود 21 سال داشت که با پیام صابری بازیگر، کارگردان و چهره پرداز کشورمان ازدواج کرد.

پیام صابری حضور در دنیای هنر را از سال 1373 آغاز کرد و در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم در کنار همسرش ایفای نقش کرد و در سریال امام علی به عنوان دستیار حضور داشت. سریال زاگرس آخرین تجربه کارگردانی پیام صابری در شبکه زاگرس بود که ناتمام ماند.

زیبا بروفه و پیام صابری از زوج های وفادار دنیای هنر بودند اما متاسفانه زندگی مشترکشان بعد از 22 سال با حادثه ای دلخراش و غم انگیز همراه شد.


درگذشت پیام صابری همسر زیبا بروفه

18 آذر 1397 پیام صابری به دلیل ایست قلبی درگذشت و زندگی خانم بازیگر با ماجرایی تلخ و غم انگیز مواجه شد.

زیبا بروفه در مراسم همسرش برای اولین بار از این اتفاق تلخ صحبت کرد و گفت :ما ۲۲ سال زندگی عاشقانه داشتیم و اهوارا ثمره این عشق بود که من به پیام هدیه دادم، پیام بزرگ مردی بود که بزرگ رفت و وقتی نفسش تنگ شده بود و میخواستم او را به بیمارستان ببرم میگفت که من اگر پایم به بیمارستان برسد میمیرم،من از دکتر میترسم و پیام رفت که یک چکاپ انجام دهد اما دیگر برنگشت...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    شبهای هجر را گذراندیم و زنده ایم/ ما را به سخت جانی خود این گمان نبود.