وام قرض الحسنه | وام فوری

سوپرایز دولت برای شب یلدا | وام قرض الحسنه فوری بدون نیاز به ضامن

سوپرایز دولت برای شب یلدا | وام قرض الحسنه فوری بدون نیاز به ضامن
کدخبر : 589177

بر اساس اخبار منتشر شده بانک سینا وام قرض الحسنه فوری ، 300 میلیونی بدون نیاز به ضامن ارائه می دهد.

به گزارش شما و اقتصاد: یکی از انواع وام ها، وام قرض الحسنه است. وام قرض الحسنه دقیقاً در مقابل رباء قرار دارد. وام قرض الحسنه، وامی بدون سود و با کارمزد کم است. وام قرض الحسنه یکی از انواع وام ها می باشد. بانک های مختلف وام قرض الحسنه ارائه می دهند. دریافت وام قرض الحسنه شرایط مختلفی دارد.

 

وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن 

 اشخاصی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «آفتاب» هستند، تنها کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه مخصوص افتتاح کرده و بین یک تا ۱۲ ماه سپرده حساب ایجاد کنند.

متقاضیان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هیچ سود و کارمزدی نمی‌پردازند و هزینه برای آن‌ها صفر است. تنها هزینه پرداختی متقاضیان، به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی مربوط می‌شود. افرادی که مایل به دریافت تسهیلات مذکور هستند کافی است ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات ۴۸ ماه اعلام شده است.

وام قرض الحسنه

اقساط این تسهیلات، با توجه به شرایط مذکور، ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن، ۳۰۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

این تسهیلات در گروه طرح‌های تسهیلاتی بانکداری اجتماعی بانک سینا قرار دارد. بانک سینا این وام را برای اعضای سازمان نظام مهندسی، گروه مساجد، اهل سنت، کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی، پیشه وران، مددجویان و همچنین دامپروران، روحانیون، رانندگان تاکسی، کامیون و سواری و گروه عشایر تدارک دیده است.

وام گیرندگان در صورت تمایل این امکان را دارند که تسهیلات را به شخص دیگری انتقال بدهند. لازم به ذکر است صاحبان دیگر حساب‌های قرض الحسنه در بانک سینا نیز می‌توانند برای این طرح وام درخواست بدهند.

بانک سینا علاوه بر تسهیلات، خدمات مربوط به افتتاح انواع حساب، صدور انواع ضمانت نامه‌های ریالی، محاسبه سود و اقساط تسهیلات، خدمات ارزی، انواع کارت، اینترنت و موبایل بانک و همچنین پیام کوتاه بانکی، رمز یکبار مصرف، بازپرداخت اقساط تسهیلات با کارت‌های شتابی و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

منبع : سلام نو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: