سهام عدالت

سهام عدالت | خبری خوش برای جاماندگان سهام عدالت

سهام عدالت | خبری خوش برای جاماندگان سهام عدالت
کدخبر : 589212

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار خبرهای جدیدی درباره سهام عدالت جاماندگان ارائه داده است.

به گزارش شما و اقتصادسهام عدالت از سهام دولتی است که به نوعی یارانه برای تامین عدالت اجتماعی و فقرزدایی و همچنین کاهش سهام دولت در شرکت‌های بزرگ اقتصادی محسوب می‌شود.

ارزش روز سـهام عدالت باتوجه به قیمت بورسی آن که در هر روز قابل معامله بود‌ه تغییر می‌کند. در ادامه جدیدترین خبر درباره سهام عدالت را می خوانید. 

 

 

آخرین فرصت برای جاماندگان دریافت سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از آخرین فرصت به جاماندگان دریافت سود سهام عدالت خبر داد.
سهام عدالت

 شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

بر اساس این اطلاعیه، «شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت» مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

هم اکنون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درحال دریافت سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از شرکت‌های سرمایه پذیر و آماده سازی واریز سود تا پایان آذرماه جاری به مشمولان است.

منبع : ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: