ماهور الوند

جلب توجه بازیگر ماهور الوند با آرایش سطحی چشم همه رو به خودش دوخت

جلب توجه بازیگر ماهور الوند با آرایش سطحی چشم همه رو به خودش دوخت
کدخبر : 590282

ماهور الوند بازیگر دهه هفتادی ایرانی است که با بازی در فیلم «دختر» در نقش اصلی دیده و شناخته شد. وی دختر کارگردان خفن سینما سیروس الوند می باشد به همین دلیل از کودکی با فنون بازیگری آشنا شد،ماهور الوند تصویر جدیدی از خود منتشر کرد.

به گزارش شماواقتصاد: ماهور الوند بازیگر دهه هفتادی ایرانی است که با بازی در فیلم «دختر» در نقش اصلی دیده و شناخته شد. وی دختر کارگردان خفن سینما سیروس الوند می باشد به همین دلیل از کودکی با فنون بازیگری آشنا شد،ماهور الوند تصویر جدیدی از خود منتشر کرد.

 

ماهور الوند از بازیگران زن ایرانی ماهور دختر سیروس الوند کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. ماهور الوند در جشنواره تئاتر دانشجویی در زمینه تئاتر نیز فعالیت‌هایی داشته‌است به گونه‌ای که ۲ سال در این جشنواره شرکت کرده و هر دو بار کارهایش به عنوان برگزیده انتخاب شده‌اند. اسم ماهور الوند دو معنی دارد هم نام یکی از دستگاه های موسیقی است مانند شور و همایون و … و هم به معنی دشت هم هست مانند اینکه می گویند تپه ماهور …ماهور الوند در خانواده هنرمند به دنیا آمده و پدرش سیروس الوند کارگردان قدیمی سینمای ایران میباشد او همچنین دارای یک خواهر بوده که آهو نام دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: