وام بازنشستگان | ثبت نام وام بازنشستگان

پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بازنشستگان | جزئیات و نحوه دریافت وام بازنشستگان

پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بازنشستگان | جزئیات و نحوه دریافت وام بازنشستگان
کدخبر : 590671

مدیر صندوق بازنشستگی یزد گفت: در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۶۴۱ فقره وام ۳۰۰ میلیون ریالی به اعضای زیرپوشش در استان پرداخت شد.

به گزارش شما و اقتصاد:   “محمود زارع شاهی” افزود: پرداخت ۱۶ فقره وام بازنشستگان کمک هزینه ازدواج هر کدام ۳۵۰ میلیون ریال، برقراری حقوق بازنشستگی برای یک هزار و ۲۵۳ نفر و برقراری حقوق وظیفه برای ۱۴۰ نفر از دیگر اقدامات این صندوق است.

وی با قدردانی از همراهی مسئولان و بازنشستگان ادامه داد: پرداخت ۱۰ هزار و ۴۰۰ فقره وام خرید اقساطی مواد مصرفی و همچنین کمک هزینه پایان نامه تحصیلات تکمیلی به چهار نفر در مجموع به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال از اقدامات امسال است .

این مسئول بیان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در پنج رشته دارت، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و پتانک در بخش آقایان و بانوان و همچنین برگزاری مراسم تکریم از بازنشستگان با همکاری بخش‌های مختلف انجام شد.

زارع شاهی بیان کرد: وام خرید در قالب طرح ضیافت از یک شرکت‌ تولید کننده لوازم خانگی داخلی توسط ۱۳ نفر به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال از دیگر خدمات و فعالیت صندوق بازنشستگی استان است که همچنان ادامه دارد.

هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر بازنشسته از ۷۳ دستگاه شامل ۱۹ هزار و ۱۹۵ نفر از آقایان و بقیه از بانوان عضو صندوق بازنشستگی کشوری استان هستند و ۱۰ کانون نیز همکاری مناسب را برای اجرای برنامه‌های مختلف و پیگیری مطالبات همراهی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: