سرعت اینترنت |اینترنت

اگه این برنامه رو تو گوشیت داری فوری پاکش کن | این برنامه اینترنت گوشی و نابود میکنه

اگه این برنامه رو تو گوشیت داری فوری پاکش کن | این برنامه اینترنت گوشی و نابود میکنه
کدخبر : 590943

در تلفن همراه شما یک برنامه مخفی وجود دارد که اتصال آن به اینترنت وای‌فای را کند می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد: گزارشی تازه نشان داده است که برنامه‌های VPN می‌توانند اتصال گوشی‌های اندروید و آیفون و حتی دستگاه‌های کامپیوتر شما باعث کندی اینترنت میشوند. 

طبق این گزارش، VPN‌ها یا شبکه‌های خصوصی مجازی، با استفاده از VPN بین دستگاه شما و یک سرور راه دور اتصال دیجیتال ایجاد می‌کنند و این بدان معناست که شما می‌توانید به فایل‌ها و سیستم‌های کاری دسترسی داشته باشید.

برای کسانی که از VPN شخصی برای حفظ حریم خصوصی بیشتر استفاده می‌کنند، ترافیک وب باید از یک مکان به مکان دیگر هدایت شود و انجام هر یک از این کارها بدیهی است که نیاز به کار بیشتری برای پینگ کردن اتصال داده به عقب و جلو دارد که سرعت کار را کاهش می‌دهد. بنابراین، مشکل از پهنای باند یا وای فای شما نیست.

وقتی دستگاهی فعال است، مثلاً اگر افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا داده‌ها از طریق سرورها عبور کنند.

برخی از شرکت‌ها ممکن است مقدار داده‌ای را که هر فرد استفاده می‌کند٬ محدود کنند تا مطمئن شوند بدون کاهش سرعت زیاد برای همه کافی است. بنابراین کارهایی که از داده‌های زیادی مانند تماشای ویدیو یا تماس‌های ویدیویی استفاده می‌کنند، در زمان‌های شلوغ می‌تواند دشوار باشد.

در حالی که باید vpn را در طول زمان کار وصل کنید، زمانی که فعال نیستید آن را خاموش کنید تا فورا افزایش سرعت اینترنت را احساس کنید.

همچنین می‌توانید در طول تماس‌های Zoom، اگر با آن مشکل دارید، آن را به طور موقت خاموش کنید.

اگر لپ تاپ یا تلفن شرکتی است، قبل از خاموش کردن آن، مطمئن شوید که هیچ قانونی را زیر پا نمی‌گذارید تا دچار مشکل نشوید.

بهبود وای‌فای

راه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید سرعت وای‌فای منزل خود را بهبود ببخشید.

به عنوان مثال، برخی از اشیاء مانند روشن بودن مایکروویو، آینه‌ها و آکواریوم‌ها می‌توانند در سیگنال تداخل ایجاد کنند.

محل قرارگیری دستگاه وای‌فای تفاوت زیادی را در پشتیبانی از شبکه ایجاد می‌کند، بنابراین مکان ایده آل برای دستگاه باید مرکزی و مرتفع بوده و روی زمین نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: