فال تاروت

فال تاروت شنبه ۲۳ دی‌ماه | پیشبینی روز خود با فال تاروت

فال تاروت شنبه 23 دی‌ماه | پیشبینی روز خود با فال تاروت
کدخبر : 591703

فال تاروت شنبه 23 دی‌ماه منتشر شد.

به گزارش شما و اقتصاد، فال تاروت یکی از انواع فال‌ها است. فال تاروت طرفداران بسیاری دارد. برخی افراد فال تاروت را قبول دارند. برخی افراد اعتقادی به فال تاروت ندارند. فال تاروت به صورت روزانه منتشر می‌شود.

فال تاروت پیشگویی آینده روز شنبه ۲۳ دی برای متولدین ماه های مختلف را بخوانید.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین فروردین

کارت ارابه : شما به طور معمول با قدرت تمام راه خود را به سوی پیشرفت ساخته و در همان مسیر به سوی موفقیت پیش می روید، ولی امروز در جستجوی راه هایی هستید که پیش از این هرگز امتحان نکرده اید. این کار هیچ اشکالی ندارد اگر بتوانید بهترین راه را یافته و در همان مسیر راهتان را ادامه دهید. امروز احساسات شما در اوج قرار دارند و کنترل آنها برای شما کار آسانی نخواهد بود. این مسئله باعث می شود کمی در خودتان فرو بروید و دلتان نخواهد با کسی حرف بزنید چرا که فکر می کنید به زبان آوردن افکارتان دردسر ساز خواهد بود.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین اردیبهشت

کارت کاهن اعظم : در برنامه ریزی برای کارهای امروزتان خیلی ایده آل گرایانه برخورد نکنید و فکر نکنید همه کارها سر موعد مقرر انجام می شوند، برای هر چیزی به اندازه کافی وقت بگذارید تا اگر در طی روز مشکلی برایتان پیش آمد تمام برنامه های امروزتان بهم نریزند. شاید وقت آن رسیده باشد که به رابطه آسیب دیده خود رسیدگی کنید، ولی تقریبا غیر ممکن است که بتوانید در حین بحث در مورد این مسئله خشم خود را به طور کامل کنترل کنید ،سعی کنید تا جای ممکن همراه با ملایمت اما رک و صریح در مورد خواسته هایتان صحبت کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین خرداد

کارت چرخ سرنوشت : درست در زمانی که به زندگی خود سرو سامان داده اید، اتفاقی می افتد که بار دیگر نظم زندگی شما را بر هم می زند. اما عصبانی نشوید زیرا این نشانه ای برای ایجاد تغییر است. وقت آن است که از شرایط ثابت خود رها شده و موقعیت های جدید را تجربه کنید. تجربه های جدید نه تنها روحیه شما را بهتر می کند بلکه اطلاعات تان را نیز در زمینه های مختلف می افزاید. پس برای شروع کارهای جدید درنگ نکنید. دوستی قدیمی پس از سالها بار دیگر سر راهتان قرار می گیرد. سعی کنید طوری با او رفتار کنید که از دست نرود.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین تیر

کارت درویش : امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند؛ در غیر این صورت به جایی خواهید رسید که حتی نمی توانید تصمیم بگیرید که حرکت بعدیتان چه باید باشد.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین مرداد

کارت ستاره : امروز شما آنقدر انرژی مثبت دارید که باعث می شوید حتی اطرافیانتان نیز احساس کنند که در دل صحرا هم می شود گل های زیبا کاشت. این همه انرژی باعث می شود خوشحالی و احساس خوشبختی را به آنها هدیه کنید. سعی کنید از این موقعیت استفاده کرده و با وقت گذراندن با عزیزانی که این روزها حال و هوای خیلی خوبی ندارند حالشان را بهتر کنید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین شهریور

کارت قضاوت : شما طبق معمول همیشه درگیر مسائل کوچک روزمره تان هستید، ولی باید توجه داشته باشید که اجازه ندهید این جزئیات شما را از اهداف اصلی و بلند مدتتان باز دارند. با وجود این که خودتان فکر می کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده اید و دیگران متوجه حرف هایتان شده اند، آنها هنوز درست نمی دانند که شما چه می خواهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین مهر

 کارت خورشید : باری که مدت هاست روی دوش تان بوده، امروز برداشته می شود. اگر چه مدتی سرتان شلوغ بود و نمی توانستید با دوستان و اقوام تان به خوبی در ارتباط باشید اما امروز زمان خوبی است تا به دیدارشان بروید و گذشته را جبران کنید. زمانی که بیرون از خانه هستید به صداهای طبیعت اطراف تان، صدای برگ های درخت، پرندگان یا حتی باران، گوش دهید. گاهی ممکن است که نظری مخالف نظر دیگران داشته باشید اما بهتر است که به جای جر و بحث با دقت به حرف آنها گوش دهید. همیشه چیزهایی جدیدی برای یادگیری وجود دارند.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین آبان

کارت ابله : اشتباهات گذشته تان امروز به سراغتان خواهند آمد و خواهید دید که کجای کار اشتباه کرده اید. در هر صورت به جای این که خودتان را سرزنش کنید از این اشتباهات درس بگیرید. امروز ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بخواهید در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کنید. با این حال باید احتیاط کنید که تحت تأثیر نگرانی ها و ترس های فعلیتان تغییرات بیهوده ای ایجاد نکنید که ممکن است بعدا از آنها پشیمان شوید.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین آذر

کارت شیطان : امروز کنترل کردن احساساتتان کاری بسیار دشوار است و همین موضوع ممکن است باعث شود بدون داشتن برنامه قبلی چیزی را بخرید که از فکر کردن به آن قند توی دلتان آب می شود. به دست آوردن چیزهایی که دوست دارید کار بسیار خوبی است، ولی دنبال کردن رویاهای مادیتان رضایت خاطر دائمی برای شما به همراه نخواهد داشت و خیلی زود شادی ناشی از به دست آوردن آنها از بین خواهد رفت.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین دی

کارت جهان : احساس می کنید که دیگران خیلی به شما چسبیده اند، در واقع خود شما هم، حتی اگر خودتان اعتراف نکنید، نیاز بیشتری به بودن آنها در کنار خود احساس می کنید و این شرایط ناشی از شرایط کیهانی فعلی هستند و هم شما و هم اطرافیانتان نیاز بیشتری به یکدیگر احساس می کنید. سعی کنید وقت بیشتری را با عزیزانتان بگذرانید و به آنها بگویید که چقدر برایتان اهمیت دارند. بی آن که خودتان بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید در جهان به دنبال مفهوم تازه ای می گردید. نباید بگذارید روی نگرشتان به آینده اثر منفی بگذارد.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین بهمن

کارت عشاق : شما فکر می کنید که در زمینه عاطفی دقیقا می دانید که چه می خواهید، ولی خواسته هایتان آنقدر که خودتان فکر می کنید واضح نیستند. فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود. خودتان را با جریان زندگی همراه کنید تا در مقابل بتوانید تجربیاتی بسیار خوشایند را به دست بیاورید.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین اسفند

کارت ملکه : برای آسان زندگی کردن، از تکنولوژی های بیشتری بهره مند شوید. به عنوان مثال وقتی می توانید میوه ها را با دستگاه خرد کنید، چرا به دست هایتان متوسل می شوید. با این روش نه تنها خسته نمی شوید، بلکه زمان بیشتری را نیز برای کارهای مفیدتر ذخیره خواهید کرد. شما و شریک زندگی تان در پی انجام کاری هستید اما قبل از اجرای آن، بهتر است زمان بیشتری را برای یک برنامه ریزی دقیق تر به آن اختصاص دهید. اگر دلتان برای عشق تان تنگ شده است، به غیر از بیان احساسات تان بهتر است برای او هدیه یا دسته گلی بخرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: