باشگاه استقلال

نقل و انتقالات استقلال | سه بازیکن در مدار نکونام قرار گرفتند

نقل و انتقالات استقلال | سه بازیکن در مدار نکونام قرار گرفتند
کدخبر : 592823

استقلال در پنجره زمستانی فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب سه بازیکن است.

به گزارش شما و اقتصاد، باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا است. باشگاه استقلال ستاره‌های بسیاری دارد. باشگاه استقلال یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران است‌. باشگاه استقلال دو مرتبه در آسیا قهرمان شده است. باشگاه استقلال یک قهرمانی بدون شکست در ایران دارد.

بعد از عدم جذب نفرات لیست اول و دوم جواد نکونام، وی بازیکنان جدیدی را به مدیریت باشگاه استقلال معرفی کرده و درخواست جذب آنها را داشته است.

مدیران استقلال هم که در هفته اخیر به دنبال حل مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بوده‌اند به سرمربی تیم خود قول همکاری داده‌اند.

بعد از مصدومیت شدید یامگا و دوری چند ماهه وی از میادین فوتبال جواد نکونام برای جانیشنی وی مهدی تیکدری مدافع راست تیم گل‌‌گهر را در نظر دارد.

نکونام همچنان به مانند شروع فصل روی روبرتو تورس اسپانیایی نظر مثبت دارد و از مدیران استقلال خواسته تا برای اخذ رضایت نامه او از باشگاه گل‌گهر تلاش کنند. استقلالی‌ها می‌خواهند با پیشنهاد معاوضه بازیکن به همراه پول هر طور که شده رضایت نامه دو بازیکن فوق را از گل‌گهری‌ها بگیرند.

سومین بازیکنی که استقلالی ها و جواد نکونام روی او نظر مثبت دارند ، فرشید اسماعیلی است، گفته می شود که اسماعیلی قرارداد خود را با نساجی فسخ کرده و مشکلی بابت بازگشت به جمع آبی پوشان پایتخت ندارد.

منبع: شفقنا ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: