رپرتاژ اگهی

چطور لپ تاپ قسطی بخریم؟

چطور لپ تاپ قسطی بخریم؟
کدخبر : 554758

یکی از ضروری‌ترین لوازم به‌ویژه برای دانشجویان، استادان و معلمان، داشتن یک لپ ‌تاپ مناسب است. اما امروزه قیمت این دستگاه‌ها روزبه‌روز افزایش می‌یابد و در مقابل، توانایی مردم برای خرید آن کاهش پیدا می‌کند.

 ازاین‌رو، بسیاری از افراد برای تهیه لپ ‌تاپ به دنبال طرح‌های خرید قسطی هستند. فرقی نمی‌کند که لپ‌ تاپ موردعلاقه شما از کدام برند است، دیگر نیازی نیست که برای خرید آن سالیان طولانی منتظر بمانید. طرح خرید قسطی لپ ‌تاپ این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا هر مدلی که می‌خواهید را تهیه کنید و با توجه به قیمت روز لپ تاپ، قسط‌ های آن را در ماه‌های متوالی پرداخت کنید. اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید لپ ‌تاپ قسطی بخرید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

برای خرید نوت بوک و لپ تاپ به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟ این سوالی است که برای همه خریداران لپ تاپ پیش می‌آید. کامپیوترهای قابل حمل طرفداران خاص خود را دارد. لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی از کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید. انجام کارهای روزمره اداری و شخصی، انجام بازی‌های کامپیوتری، استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و دیدن فایل‌های مالتی مدیا تنها گوشه‌ای از امکانات لپ تاپ است.

چرا خرید اقساطی لپ تاپ؟

ازآنجایی‌که در جامعه ما همواره تغییرات شدید قیمتی وجود دارد، خرید قسطی روشی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. این روش به مردم کمک می‌کند تا خرید کالاهای موردنیاز خود ازجمله لپ‌ تاپ را به دلیل کمبود بودجه به تعویق نیندازند. درواقع، این روش گاهی برای افرادی که بودجه کافی ندارند تنها روش ممکن است تا بتوانند آنچه می‌خواهند را داشته باشند. در خرید قسطی معمولاً بخشی از ارزش خرید پرداخت‌شده و مابقی وجه در قسط‌های مشخص‌شده پرداخت می‌شود. اما ما در ادامه فروشگاهی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید بدون نیاز به پیش‌پرداخت، لپ‌تاپ مورد علاقه خود را خریداری کنید.

لب تاب

راهنمای خرید قسطی لپ تاپ

در بازار پر نوسان امروز که قیمت تمام لوازم الکترونیکی ازجمله لپ‌تاپ‌ها روز به روز درحال افزایش است، دیگر کمتر کسی از قشر معمولی جامعه می‌تواند برای خرید لپ ‌تاپ اقدام کند. بسیاری از افرادی که صاحب این دستگاه‌ها هستند، چندین سال پیش آن‌ها را تهیه کرده‌اند و درحال حاضر، کارایی چندانی برای آن‌ها ندارد. از طرف دیگر، یک جستجوی ساده درمورد قیمت روز لپ تاپ می‌تواند آن‌ها را از خرید منصرف کند. اما در این شرایط است که طرح خرید قسطی به کمک مردم می‌آید.

در خرید قسطی شما با هیچ‌گونه محدودیتی مواجه نمی‌شوید، چراکه می‌توانید بدون نگرانی درمورد قیمت روز لپ ‌تاپ، مدل مورد علاقه خود را هرچقدر هم که گران باشد تهیه کنید. البته، تنوع کاربرد، مدل و قیمت این دستگاه‌ها باعث می‌شود که انتخاب نهایی برای مشتریان خرید قسطی که با محدودیت مادی کمی روبه‌رو هستند، دشوار باشد.

برای افرادی که به دنبال یک گزینه اقتصادی هستند، انواع لپ تاپ های برند لنوو و اچ‌پی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. لپ‌تاپ‌های میانرده این برندها، دارای  مشخصات و ویژگی‌های مناسبی هستند که ارزش خرید آن‌ها را بالا می‌برند. البته، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و بررسی ویژگی‌ مدل‌های مختلف، مدل مناسب خود را از برندهای دیگر انتخاب کنید.

 

خرید اقساطی کالا از تکنولایف

در فروشگاه اینترنتی تکنولایف امکان خرید قسطی تمام محصولات ازجمله لپ‌تاپ،‌ گوشی هوشمند و... وجود دارد. اگر شما قصد دارید که به‌صورت قسطی لپ‌تاپ خریداری کنید و به دنبال یک فروشگاه معتبر می‌گردید که این طرح را اجرا کند، تکنولایف بهترین گزینه مورد نظر شما است.

این فروشگاه اینترنتی، امکان خرید قسطی را از طریق همکاری با یک پلتفرم فروش اقساطی و اعتباری به‌نام ایزی پی فراهم کرده است. به این صورت که مشتریان خرید قسطی، اقساط خود را طی بازه‌های زمانی مشخص‌شده به این درگاه پرداخت می‌کنند.

برای خرید از این روش، کافی است تا بعد از تکمیل سبد خرید خود، در مرحله پرداخت، درگاه پرداخت ایزی پی را انتخاب کنید. سفارشاتی که از این طریق ثبت شوند نهایتاً تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش انجام می‌شوند. لازم به ذکر است که مشتریان برای خرید از این روش به هیچ‌گونه ضامن یا پیش‌پرداخت نیاز ندارند، تنها با استفاده از یک برگ چک و پرداخت کارمزد 2 درصد در ماه، می‌توانند به‌صورت آنلاین لپ‌تاپ مورد علاقه خود را خریداری کنند.

خرید اعتباری چیست؟

مشتریان می‌توانند از روش اعتبار ایزی پی برای خرید از این فروشگاه استفاده کنند. در این روش، شما می‌توانید تا سقف 20 میلیون تومان خرید کرده و مبالغ را پس از یک ماه با ایزی‌پی تسویه کنید. در روش اعتباری هیچ‌گونه کارمزدی از شما دریافت نمی‌شود و امکان استفاده از آن به‌صورت غیرحضوری هم وجود دارد.

برای استفاده از این روش به‌صورت آنلاین، ابتدا درگاه ایزی پی را انتخاب کنید، سپس با شماره موبایلی که به نام خودتان است وارد این درگاه شوید و پس از ایجاد پرونده خرید اعتباری خود، خریدتان را تکمیل کنید. پس از اجرای این مراحل، این درگاه شما را به سایت تکنولایف متصل کرده و خریدتان را نهایی می‌کند. در خرید اعتباری به‌صورت حضوری هم لازم است که ابتدا اپلیکیشن ایزی پی را نصب کنید و سپس، به یکی از شعبه‌های فروشگاه تکنولایف بروید. 

تسهیلات خرید قسطی از تکنولایف چگونه است؟

تسهیلات خرید قسطی به این گونه است که فرد خریدار با توجه به وسع پرداخت خود مبلغی را به‌عنوان پشتوانه خرید انتخاب می‌کند. فرایند اعتبار سنجی آغاز می‌شود و زمان انتظار برای دریافت اعتبار حداقل 20 روز کاری است.

در خرید قسطی لپ‌تاپ از تکنولایف، با توجه به ارزش خرید شما، قسط‌ها در یک بازه زمانی حداقل 6 ماه و حداکثر 12 ماه تنظیم می‌شوند. پرداخت ماهانه اقساط به تعداد قسط‌ها و مبلغ خریداری‌شده توسط مشتریان بستگی دارد.

توجه داشته باشید که این فروشگاه برای مشتریانی که به‌صورت اقساطی خرید می‌کنند سه نوع ضمانت در نظر گرفته است: چک، سفته و رمز ارز. مبلغ معینی از این موارد به‌عنوان وثیقه پذیرفته می‌شوند. همچنین، نوع چک‌ مورد قبول در ایزی‌پی، چک صیادی است که در صورت اتصال حساب جاری کارمندی به دسته چک، به اعتبار آن افزوده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • کاربر میهمان

    چند روز پیش یکی از دوستان من پکیج کسب درآمد بدون سرمایه ای به من معرفی کرده من خواستم ببینم اینجا کسی درباره این پکیج جدید که بدون سرمایه میتونه یک کسب و کار اینترنتی با یک کسب درآمد خوب تولید کنه اطلاع دارید شما. وب سایتی که به من معرفی کرده از شرکت تولید کننده این پکیج: https://maxmarketing.ir/
    همین آدرس هست که البته من به سایت شرکت مکس مارکتینگ مراجعه کردم فقط میخواستم از روش کار مطمعن بشم.